Начало Спорт Влез във форма Спорт в свободното време Най-популярните нови тренировъчни методи за 2017 година

Най-популярните нови тренировъчни методи за 2017 година

Най-популярните нови тренировъчни методи за 2017 година - изображение

Всяка година може да се похвали с нова фитнес тенденция, която завладява света. Не прави изключение и 2017 година, като изобретателността на любителите на новите тренировки достигна доста високи нива. Днес ще ви представя тези методи, които лесно могат да се използват в нашата действителност, а няма да е изненада, ако някои от тях се превърнат и във ваши любими начини за постигане на здраво тяло и извайване на красива фигура.

Високоинтензивни тренировки във вода

НІІТ тренировките не са строго профилирани за земята – през 2017 година, високоинтензивните тренировки се „хвърлиха“ във водата. И тук не говорим за плуване, а за такива упражнения като спринт в басейна за време, джогинг и водна гимнастика с голяма бързина, като всичко това завършва с планк на ръба на басейна, като финално упражнение. Този тип тренировки гарантират страхотно оформяне на долната и средна част на тялото и са силно препоръчителни за нежната половина на човечеството.

Някои фитнес класове стигат и по-далече с аква сайклинг, който представлява каране на специални велоергометри, докато сте потопени във водата, като те могат да бъдат и в нашата страна, макар че не са набрали още такава голяма популярност. Като изключим тази подробност, горните видове високоинтензивни тренировки са предназначени за масовия трениращ и можете да се възползвате от тях. Тук мога да ви дам гаранция за пълна удовлетвореност, тъй като съм използвал такъв тип тренировки, когато съм се готвил за състезания.

Според проучвания, този тип тежко кардио може да ви помогне да изгорите над 800 калории за по-малко от час.

Виртуален бокс

Този метод се базира на 2 от основните тренировки в бокса – работа на боксова круша и бой със сянка, като тук се правят по 5 рунда, редувайки по-силни, тежки и не толкова бързи удари на крушата с изключително интензивни интервали бой със сянка (ако този термин ви е непознат, с него се означава въображаемия бой с противник, може да се прави и пред огледало, като се стремите да правите различни комбинации от удари, по 2,3 или дори 5 последователни различни удари, с голяма интензивност и постоянно движение с краката, все едно избягвате атаки на противника). Редуват се чувал с бой със сянка и така за 5 рунда, разбира се, ако имате по-добра кондиция, можете да ги увеличите и според желанието си.

Тази тренировка ще ви помогне да изгорите най-малко 600 калории, като горенето ще продължи 12 и дори повече часа, след като сте приключили заниманието си.

НІІТ танци

Мдааа, със сигурност знаете за какво говоря, танците са едни от най-натоварващите тялото занимания, а наред с това са и много забавни. Просто си пуснете любими песни с по-бърз ритъм и им се отдайте. Ако пък мислите, че не можете да танцувате, тази нова тенденция е помислила и за вас – комбинирайте различни упражнения с тежестта на тялото и ги правете под ритъма на музиката, като не е задължително да броите повторенията, не спирайте докато не свърши песента. Дори може да правите например 2 клякания, 3 лицеви опори, 1 бърпи, 4 скока и веднага след това да започнете отначало. Изборът е ваш.

Супер кардио сесии

Това наистина си струва и повярвайте ми, за 1 месец ще станете супер атлети. За започване на тези сесии трябва да загреете добре, защото натоварването е сериозно. Тук се включват 4 уреда, които можете да откриете във всеки по-модерен фитнес – гребен тренажор, велоергометър, крос тренажор и пътечка за бягане. Тренировката е следната: правите си таймер с по 30 секунди за работа на всеки от уредите, 5 секунди между стартиранията им, които не са за почивка, а за да можете да отидете от единия до другия и да се качите на него, като се работи с възможно най-голямата бързина, на която сте способни. Почивката между сериите е 90 секунди, а за около 15-20 минути, вие сте тотално изчерпани откъм енергия и тялото ви се е превърнало в пещ за калории.

Можете да опитате този метод с първоначални 15 секунди за уред и постепенно да достигнете и до 1 минута, но ви гарантирам, че ако правите тази тренировка по 3 пъти седмично, след 2 месеца няма да можете да се познаете.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортНовиниПсихологияИсторияЗдравни съветиЛеченияНормативни актовеЛайфстайлЛюбопитноКлинични пътекиСнимкиСпорт и туризъмАнкетиХранене при...ВидеоОрганизацииОбразованиеПроизводители