Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения За бременни Повдигания за вътрешна част на бедрата

Повдигания за вътрешна част на бедрата

Повдигания за вътрешна част на бедрата - изображение

Повдиганията за вътрешна част на бедрата е едно много подходящо упражнение за бременните жени, които не искат да губят формата си. Целта на упражнението е да се укрепят мускулите в тази част на крака (адукторите). Не ви е необходимо оборудване, само равна и не много твърда повърхност (можете да използвате подложка за фитнес ако сте в дома си, а ако сте на плаж, легнете директно върху пясъка).

Техника на изпълнение

  1. Легнете на лявата си страна, подпирайки се на лакътя и предмишницата на едноименната ръка. Кръстосайте десният си крак над левия и поставете ходилото си на земята (както е показано на снимката).

  2. Натиснете с десния крак към пода и бавно вдигнете изпънатият си ляв крак на 5-10 сантиметра (или колкото високо успеете).

  3. Бавно свалете левият си крак, не го отпускайте така, че той сам да пада на пода. Това е ключов момент, който трябва да запомните

  4. Повторете 20 пъти, след което се обърнете на дясната си страна и направете същите движения.

Алтернатива на упражнението

Съществува вариация на повдигането за вътрешна част на бедрата, като при нея опорния крак може да се постави зад този, който се повдига. Това движение е малко по-лесно и е подходящо за първите тренировъчни дни.

 

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиАлтернативна медицинаЛеченияСнимкиНовиниЛюбопитноДиетиМедицински изследванияЛайфстайлПсихологияВидеоАнкетиТестовеСпециалистиИсторияКлинични пътекиНаучни публикацииСоциални грижиФизиологияЗдравни проблемиНормативни актовеПроизводителиХранене при...ИнтервютаБотаника