Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Отслабване Програма срещу двойна брадичка

Програма срещу двойна брадичка

Програма срещу двойна брадичка - изображение

В този материал ще разберете как да се отървете от двойната брадичка, без да се налага да прибягвате до липосукция

 

Какви са причината за появата на двойна брадичка?

Съществуват много фактори, които допринасят за образуването на двойна брадичка. Най-често срещаните са неактивен начина на живот, твърде високо телесно тегло, рязко отслабване (заради отпускането на кожата в зоната на шията), но най-вече загубата на еластичност на кожата с напредване на годините.

Както знаете, мускулите, които не се използват започват да губят своя тонус, включително и платизма мускула, който свърза ключиците и долното чене. С упражненията показани по-долу ще успеете да стегнете този мускул, като по този начин ще се справите с двойната брадичка.

Упражнения срещу двойна брадичка

  1. Отваряне на устата – един от най-ефективните начини за стягане на вратните мускули е отваряне на устата възможно най-широко и изваждане на езика, с който се стремите да докоснете брадичката си. При всяко отваряне на устата (общо 10 пъти) я задържайте по 10 секунди.

  2. Повдигане на брадичката – застанете с изправени гръб и врат. Повдигнете брадичката си към тавана и направете и издайте устните си напред, както при целувка. Задръжте 10 секунди и повторете упражнението 10 пъти.

  3. Повдигане на висяща глава – легнете на леглото или дивана така, че главата ви да увисне от ръба. Повдигнете брадичката си към гърдите, задръжте за 10 секунди, след което бавно се върнете в начална позиция. Повторете 10 пъти.

  4. Кръгове с главата – изпънете гърба си и завъртете главата си настрани така, че брадичката ви да бъде успоредна на рамото. След това бавно завъртете на другата страна, като опишете низходяща дъга с привеждане на брадичката към гърдите. Повторете 10 пъти.

  5. Упражнение за мускула платизма – докато държите ръката си вдигната и стегната, поставете главата си на дланта си и натиснете така, че да чувствате напрежението в мускулите. Задръжте в тази позиция минимум за 10 минути.

  6. Упражнение с топка за тенис – поставете топката до гърлото ви и я притиснете с брадичката така, че да не позволявате тя да падне. Редувайте силен с по-лек натиск по 10 пъти.

Още по темата:

4.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлЛюбопитноСоциални грижиОрганизацииНовиниИсторияНормативни актовеЗдравни съветиСнимкиХранене при...ПсихологияАлтернативна медицинаКлинични пътекиСпециалистиПроизводителиМедицински изследвания