Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Супер комбинация за рамене и корем – планк върху основа и обратен флайс с дъмбел с една ръка

Супер комбинация за рамене и корем – планк върху основа и обратен флайс с дъмбел с една ръка

Супер комбинация за рамене и корем – планк върху основа и обратен флайс с дъмбел с една ръка - изображение

Дами, продължаваме една много добра идея, а именно нашето предложение за комбинирани упражнения, които са много подходящи за есенния сезон. Днес ще се спрем на едно съчетание за задната част на раменете и коремната област, а именно планк върху основа и обратен флайсiс дъмбел с една ръка.

Това е една по-предизвикателна версия от типичното изпълнение на обратен флайс на машина или с наклон на торса напред с дъмбели, тъй като като ангажирате много силно ядрото на тялото си, докато предизвиквате мускулите в задната част на раменете.

Начин на изпълнение:

  1. Поставете ръцете си на ръба на пейка или лежанка и заемете позиция за лицеви опори, като краката ви са разтворени на широчината на раменете!

  2. Балансирайте теглото на тялото си върху едната ръка и вземете гира в другата, свободна ръка.

  3. С леко свит лакът, бавно вдигнете настрани гирата, до около нивото на раменете! След това контролирано свалете тежестта! Изпълнете 10-12 повторения, след което повторете и с другата ръка!

СЪВЕТ: Уверете се, че поддържате добра форма на тялото – коремно-мускулният корсет е стегнат, тазът е надолу, гърбът е изправен и тялото е в една линия от главата до петите!

Още по темата:

5.0, 3 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноЗдравни съветиАлтернативна медицинаНовиниСнимкиМедицински изследванияЛайфстайлКлинични пътекиДиети