Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Тонус и бодър дух Тренировка за изящни крака с ластик

Тренировка за изящни крака с ластик

Тренировка за изящни крака с ластик - изображение

Ластичната лента е сред любимите фитнес приспособления за жените. Тя е на изключително достъпна цена и е изключително лесна за носене дори в дамската чанта. Тренировките с нея могат да се правят по всяко време, дори и в обедната почивка. Една от основните причини, поради която ластичната лента е толкова обичана е, че има безкрайно много упражнения, в които тя може да бъде използвана.

В настоящата тренировка ще ви предложим 5 упражнения, които ще ви помогнат да промените краката си така, че те да изглеждат по-слаби и стегнати. Ето ги и тях:

Клек с ластик с ръкохватки

klek-s-lastik

  1. Застанете в средата на ластика с разтворени малко повече от широчината на раменете крака!

  2. Хванете ръкохватките, задръжте ги на нивото на раменете и прекарайте ластиците зад раменете ви!

  3. Клекнете поддържайки гърдите си издадени напред, корема ви е стегнат, а коленете не трябва да преминават пред пръстите на краката!

  4. Изправете се в начална позиция! Повторете движението 8-12 пъти!



Мост с ластична лента

most-s-lastik

  1. Вкарайте краката си в лентата, като тя трябва да обгърне бедрата ви малко над коленете!

  2. Легнете на пода, свийте коленете си под прав ъгъл и долепете ходилата си едно към друго в горната им част! Ръцете са поставени странично на тялото, а дланите са обърнати нагоре.

  3. Вдигнете бедрата си, докато раменете ви остават на пода! Коленете трябва да са раздалечени едно от друго, като през цялото времетраене на упражнението ги поддържайте в такава позиция, за да се получи напрежение в краката от съпротивлението на ластичната лента.

  4. Направете 15-20 повторения в бавно темпо!


Адуктор сгъване от стоеж

aduktor-sgavane-s-lastik

  1. Поставете ластичната лента около глезена си и я закрепете за някаква стабилна основа в другия й край! Застанете с разтворени крака странично на основата на разстояние, при което лентата е изпъната, като близкият крак е този, който е с лентата!

  2. Направете лек клек, така че да започнете да усещате леко натоварване в бедрата, след което започнете да правите махове с крака с ластика към другия крак, до събирането им.

  3. Направете 12-15 бавни повторения, преди да смените работещия крак!



 

Бедрени разгъвания с ластична лента

bedreni-raztyaganiya-s-lastik

  1. Вкарайте единия си крак в лентата и поставете другата и страна в крака на стол, върху който вие ще седнете (ако имате друг вариант на стола, можете да използвате и него)!

  2. Поставете пасивния си крак за опора и вдигнете работещия (с лентата около глезена) във въздуха.

  3. Започнете да правите изпъвания на активния крак напред, след което го връщайте в начална позиция! Темпото е бавно.

  4. Направете 8-12 повторения, преди да преминете към другия крак!



Кикбек с ластик с ръкохватки

  1. Застанете на четири крака и вкарайте единия си крак в ръкохватката на ластика, задържайки другата ръкохватка със срещуположната ръка!

  2. Вдигнете леко крака си ластика и започнете да правите ритници назад, изпъвайки крака си, който застава успоредно на пода!

  3. Направете 10-12 повторения, преди да смените краката!

Още по темата:

5.0, 3 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиХранене при...ЛюбопитноСнимкиАлтернативна медицинаНовиниЛайфстайлДиетиЗаболявания (МКБ)ЛеченияСпециалистиПроизводители