Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Коремни преси с ластична лента

Коремни преси с ластична лента

Коремни преси с ластична лента - изображение

Вече официално сме в сезона на плажовете. Готови ли сте да покажете стегнати коремчета? Независимо дали вече сте изваяли плочки или сте в началото на вашите тренировки, ние от Фрамар Спорт ще ви покажем едно упражнение, с което да повишите интензивността на натоварванията, за да изградите плоския корем, с който да събирате погледите по плажовете.

Днес ще ви демонстрираме изпълнението на коремни преси с ластик – това е една усложнена версия на класическото коремно упражнение. С добавянето на тренировъчния ластик, вие ще почувствате натоварването дълбоко в коремните мускули, което ще ви помогне да направите значителни подобрения в развитието на корема си.

Упражнението може да бъде използвано от всички трениращи, независимо от тяхното ниво, като просто трябва да прецените силата на натоварване, която дадения ластик може да произведе. Напрежението варира между различните ластици, като обикновено това се маркира чрез различните цветове на гумата. От най-ниското към най-високото съпротивление, цветовете са съответно жълт, зелен, червен, син и черен.

Начин на изпълнение на коремни преси с ластик

  1. Завършете ластика за стабилна основа!

  2. Легнете по гръб с глава към ръкохватките на ластика, като главата ви трябва да бъде на няколко крачки от мястото, където е завързан ластика, за да се получи достатъчно напрежение!

  3. Закачете краката си под нещо, което да ви позволи да останете стабилни и да постигнете по-добър обхват на движението! Може да използвате по-тежки дъмбели, шведска стена или помощ от партньор.

  4. Хванете ръкохватките с две ръце и изпълнете повдигане в коремна преса!

  5. Стегнете корема си силно в горната позиция и бавно спуснете торса си назад обратно до земята! Това е едно повторение.

  6. Изпълнете 4 серии по 20 повторения!

Съветите на Фрамар Спорт

  • За да направите упражнението още по-предизвикателно, хванете ластика по-близо до мястото, където е завързан! Това ще намали възможността за разтягането му и ще увеличи напрежението.

  • Уверете се, че при връщането към начална позиция вие се спускате бавно, за да си гарантирате, че ще получите максимална ползва от цялото движение!

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиСнимкиЛюбопитноЛайфстайлДиетиАлтернативна медицинаПсихологияАнкетиЛеченияТестовеСпециалисти