Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Тренировъчна програма на звездите Тренировка за релеф на Флойд Мейуедър

Тренировка за релеф на Флойд Мейуедър

Тренировка за релеф на Флойд Мейуедър - изображение

Със сигурност няма човек, който да е видял Флойд Мейуедър в мача му срещу Мани Пакиао и да не е останал впечатлен от релефа на мускулите му. Разбира се, те са плод на много тренировки, но какви точно??? Флойд бе трениран от Ектор Рока в може би най-добрата и популярна боксова зала в света Gleason's Gym. При този треньор са се подготвяли шампиони като Артуро Гати и изключително много звезди от шоубизнеса, включително Usher, Хилари Суонк, Трите Хикса, Стефани МакМеън и други. Ето и самата тренировка, на която е залагал непобеденият на професионалния ринг Мейуедър:

Работа на тежка боксова круша

Целта в тази тренировъчна сесия е да се направят възможно най-много силни удари в рамките на 30 секунди. Почива се 30 секунди, след което отново се преминава към ударите. Всичко това се прави в 10 серии.

Табата на бърза боксова круша

Когато се работи на бързата круша, ударите са възможно най-скоростни и се изпълняват в рамките на 2 минути. Почива се 2 минути и се повтаря. Сериите от това упражнение са 5.

Натоварване до отказ

За целта ще ви е необходима жилетка с тежести, дъмбел (който да задържите с крака) или диск от щанга (закачен за кръста). С това утежнение се правят набирания на лост до отказ. След това веднага се преминава към лицеви опори. Когато достигнете до вашия лимит, станете и започнете отново да правите набирания на лоста. Повторенията са до момента, в който не можете да направите нито едно набиране и лицева опора.

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортСнимкиЗдравни съветиЛюбопитноЛайфстайлСпорт и туризъмХранене при...ИнтервютаАлтернативна медицинаНовиниМедицински изследванияОрганизацииКлинични пътекиНормативни актовеИсторияЛеченияБотаника