Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Японско упражнение за прибиране и стягане на корема и премахване на паласките

Японско упражнение за прибиране и стягане на корема и премахване на паласките

Японско упражнение за прибиране и стягане на корема и премахване на паласките - изображение

Ако се стремите да приберете корема си и да премахнете паласките, но нямате достатъчно време за тренировки, днес ще ви покажа едно решение на проблема, които идва от Япония. Това е бързо и лесно за изпълнение упражнение, което в същото време е много ефективно. Създадено е от японски специалисти по отслабване, които твърдят, че то може да превърне увисналия корем в плосък и стегнат и то само за няколко седмици. Тайната се крие в това да се фокусирате върху опъването и разтягането на мускулите в гърба и корема и така се предотвратява задържането на мазнини към тях.

Тук ще намерите изпълнението му, описано стъпка по стъпка, като както при всяка тренировка, добре е първо да поразтегнете малко и да загреете:

СТЪПКА 1: Начална позиция

Поставете ръцете си на хълбоците! Добре е да сте стъпили на йога подложка или на килим, за да избегнете пързалянето на краката си.

Разтворете краката си по-широко от широчината на раменете, като не забравяте да насочите пръстите си навън под около 45 градуса!

СТЪПКА 2: Спускане надолу

Плъзнете дланите си по бедрата, докато достигнат до коленете ви и същевременно леко се наведете напред! Сега би трябвало да усетите разтягане в задната част на бедрата. Движенията ви трябва да са бавни и прецизни, за да усещате напрежението във всичките си мускули.

СТЪПКА 3: Завъртането

Наведете се напред, завъртайки дясното си рамо наляво и навътре към срещуположното бедро! В същото време лявото рамо леко се изнася назад. Трябва добре да усетите разтягането в задната част на бедрата, талията и гърба. Задръжте в тази позиция за 3 секунди, след което се върнете в позицията от стъпка 2!

Поемете дълбоко дъх, преди да преминете към завъртането на лявото рамо, като това се прави огледално на дясното.

Това упражнение подобрява гъвкавостта ви, освобождава гърба и премахва болките в него и в същото време изчиства мускулите, които участват в него от мазнините по тях.

Изпълнявайте 2 серии по 10 повторения на всяка страна и не забравяйте, че винаги е добра идея да съчетаете тренировките с добър хранителен режим, за да подобрите резултатите и съкратите сроковете за постигането им!

Редактор: Костадин Йочев

 

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиЛюбопитноЛеченияЛайфстайлСнимкиПсихологияДиетиАлт. медицинаИсторияХранене при...РецептиНовиниТестовеБотаникаПроизводителиКалкулатори