Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Отслабване 10 упражнения, които можете да изпълнявате докато гледате телевизия

10 упражнения, които можете да изпълнявате докато гледате телевизия

10 упражнения, които можете да изпълнявате докато гледате телевизия - изображение

На спортът трябва да се гледа като нещо задължително в ежедневните задачи, въпреки че мнозина от нас обикновено нямат време за него. Упражненията, дори и тези, които можете да правите пред телевизора, помагат за премахване на тлъстините по корема, за тонизиране на мускулите, ускоряване на метаболизма и справяне със стреса.

Представяме ви 10 страхотни упражнения, които можете да изпълнявате докато гледате любимото си телевизионно шоу или сериал:

Повдигане на бутилки с вода

Вземете две 0,5-литрови бутилки с вода. Докато гледате телевизия, започнете да вдигате и сваляте бутилките. Упражнението ще тонизира мускулите в ръцете ви. Когато започнете да свиквате с тежестите, сменете бутилките с такива от 1 литър, след това с 1,5 и 2 литра. Тук няма да говорим за серии и повторения, правете движението колкото пъти желаете или до отказ.

Изпълнение на напади

Нападите са страхотно упражнение, просто, но супер ефективно. Помага за укрепване на мускулите на краката и дупето. Застанете със събрани крака в изправено положение, след което направете широка стъпка напред с левия крак и се спуснете с дясното коляно към земята, до достигане на няколко сантиметра от земята, а лявото ви бедро остане успоредно на пода. Изтласкайте се с левия крак и се върнете в изправено положение. След това направете същото движение, но със стъпка с десния крак напред. Това е едно повторение. Можете да изпълнявате упражнението отново до отказ или в 5-6 серии по 10 повторения.

Клекове

Докато гледате телевизия, направете няколко клека. Започнете с по-малко повторения и с течение на времето увеличавайте броя им, за да избегнете мускулната треска и преумората.

Маршируване на място

Казват, че ходенето прави краката по-стройни. Вместо да седите на дивана пред телевизора, имитирайте ходене. Това упражнение работи освен за краката, но и за корема и помага за изгарянето на значително количество калории. Спирайте само по време на рекламите!

Танци

Те са един изумителен начин за спортуване. Пуснете си любимият музикален канал, за да гледате хореографията на клиповете и опитайте същите движения. Гарантирано е, че с танците ще направите тренировката си много по-забавна.

Коремни преси

Те могат да бъдат изпълнявани и на дивана и на пода. Свийте коленете си, поставете ръцете си зад главата и започнете да правите коремните преси. Само за няколко дни ще забележите осезателното стягане на коремната си мускулатура.

Упражнение за гръб

Легнете по корем и вдигнете горната част на тялото си и краката от пода. Задръжте за няколко секунди и след това се отпуснете. Повторете няколко пъти упражнението.

Упражнение за бедра

 

Застанете на колене, поставете дланите си на пода и вдигнете бедро настрани, след което върнете в начална позиция. Повторете в 4 серии по 15 на всеки крак.

Упражнение за долната част на корема

Седнете на стол, хванете се с ръце за двете страни на седалката и свийте краката си към гърдите. Задръжте за секунда, след което свалете. Направете 25-50 повторения. Вашият корем ще изглежда сензационно след известно време.

Лицеви опори на стена

Застанете с лице към стена, на около 30 сантиметра разстояние, и поставете ръце върху нея. Започнете да правите движения като при класическите лицеви опори. Това упражнение помага за стягането на ръцете, гърдите, корема и седалищните ви мускули.

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиЛюбопитноСнимкиЛайфстайлПсихологияАлтернативна медицинаАнкетиЛеченияТестовеСпециалистиХранене при...НовиниДиетиРецептиБотаникаИсторияПроизводителиКалкулатори