Начало Спорт Влез във форма Тренировъчни съвети 4 причини за избор на вечерните тренировки

4 причини за избор на вечерните тренировки

4 причини за избор на вечерните тренировки - изображение

Повечето хора не обичат да тренират сутрин, просто не им се става рано, ароматът на кафе не e нещото, което предизвиква усмивка на лицата им. След отиват на работа и нямат възможност да посетят фитнес залата. А задължително ли е да се тренира сутрин? Всъщност, не, може и през нощта. Преди време имаше негативни мнения, че това ще навреди на качеството на съня ви, но американците направиха редица изследвания в последните 2 години и доказаха, че няма пряка връзка между двете неща. А и за повечето трениращи, тренировките в късните часове са най-удобните.

Ползи от вечерните тренировки

По-добър сън

Все повече стават изследванията, които доказват, че хората, които обичат да тренират в ранните часове на нощта имат по-качествен сън от онези, които тренират сутрин или следобед. По-дълбокият сън ще ви помогне да се възстановите добре, а това е полезно за мускулния растеж. Някои казват, че се вдигал адреналина и това пречело на съня... Има нещо вярно, но то свършва до покачването на адреналина, тъй като между тренировката и заспиването имате вземане на душ, път от фитнеса до дома ви и евентуално вечеря, като това време е достатъчно на хормоните в тялото ви да регулират нивата си и да не ви пречат на заспиването.

Ще понижите кръвното си налягане

Проучване на „Журнал за силови и кондиционни изследвания“ показва, че хората, които тренират през вечерта успяват да свалят кръвното си с 15%, в сравнение с трениращите сутрин, и са като цяло с нормално кръвно налягане дори и в по-късните си години от живота.

Постигат се по-бързи резултати за по-кратко време

В катедрата по спортни изследвания на университета в Бирмингам е установено, че трениращите вечер могат да тренират с 20% по интензивно и по-дълго от любителите на сутрешните натоварвания, а ползите от това са по-силни мускули и по-добро здраве.

Вашето тяло ще бъде по-готово за тренировките

Отново според научните проучвания, нивата на хормона кортизол са по-високи сутрин, което може да потисне мускулния растеж. От друга страна, тестостерона е по-висок привечер, което може да подобри растежа на мускулите. Така с вечерните тренировки вие можете да постигнете по-бързи резултати.

 По статията работи: Костадин Йочев

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛайфстайлХранене при...Здравни съветиЛюбопитноНовиниДиетиСпортСнимки