Начало Спорт Влез във форма Спорт в свободното време 5 причини да прекарате лятната ваканция върху велосипед

5 причини да прекарате лятната ваканция върху велосипед

5 причини да прекарате лятната ваканция върху велосипед - изображение

Ваканционният сезон е все по-близо, но как може да се направи една наистина добра почивка след месеците на упорита работа? Може би вече сте планирали почивка на морето, all inclusive... или пък сте почитатели на активната почивка, в която да изгорите малко калории? Ако все още не сте се спрели окончателно на вариант, ние ще ви препоръчаме активния вариант, който ще ви позволи да се отърсите от стреса на ежедневието. Почивката върху велосипед е един чудесен начин да се отпуснете и в същото време да потренирате, докато разглеждате красивата ни природа. Така наистина ще почувствате тялото си и ще изчистите ума си от напрежението. Изкачвайки някой връх, вие ще изпитате трудност, но достигайки до най-високата точка, вие ще се насладите на изумителни гледки, а спускането надолу със сигурност ще се появи усмивка на лицето ви. Има много причини да заложите на вело ваканция тази година, но ще се спрем на 5 от тях:

1: Добра е за здравето на сърцето

Физическата издръжливост, която се изисква за карането на велосипед, ще даде тласък на сърдечно-съдовата ви система. Обикновено, на работното ви място вие сте напрегнати и се застоявате на едно място за дълго време. Когато се качите на велосипеда, тялото получава нови стимули, различни от познатите. В резултат на това, сърцето започва да работи по-ефективно, успява да обработи повече кислород, тъй като притока на кръв през него се подобрява. Само за една седмица каране на велосипед, сърдечната ви честота в покой, а също така и по време на спортуване, което води до насърчаване на здравето на сърцето.

2: Перфектно е за отпускане и успокоение

Кое е най-доброто място за премахване на натрупания стрес? Разбира се, природата. Карането на велосипед по пресечен терен е предизвикателство и изисква цялото ви внимание, а така вие ще забравите за малките неща, които са носители на стреса. Изследванията показват, че когато човек кара велосипед и се наслаждава на красотата, тогава тялото му произвежда изключително малко стресови хормони, за сметка на огромното секретиране на ендорфин (хормон на щастието).

3: Повече използвани мускули, по-малко напрежение

Ваканцията на две колела не само ще ви помогне да отслабнете, след като сте изразходили доста повече енергия от обикновено, но също така ще стимулира изграждането на по-голяма мускулна маса.Нещо повече, колоезденето е чудесен начин за подобряване на кръвообращението и зареждането на напрегнатите мускули от тежката работа с кислород. Това помага за намаляване на напрежението в тях и скоро след като сте карали велосипед, започвате да ги усещате по-гъвкави.

4: По-бързо възстановяване

Непрекъснатото редуване между усилия и релаксация по време на почивката ви ще накара тялото ви да се възстановява по-бързо – актив, който ще можете да използвате във вашия професионален и личен живот. Представянето ви ще се подобри и така ще започнете да поставяте своите граници все по-далече и по-далече.

5: Движете се, бъдете здрави

Ваканцията върху велосипед ще ви осигури здраво тяло, тъй няма нищо по-добро за предпазване от болестите от движението и спокойствието. Стимулите, които се получават от колоезденето могат да предотвратят сърдечно-съдови заболявания, намаляват кръвното налягане, облекчават симптомите на диабет, водят до намаляване на нивата на мазнини в кръвта и в тялото като цяло, а също така подобряват дишането ви.

Какво чакате? Тялото ви се нуждае от движение, за да се отпусне. Насладете се на следващата си ваканция, карайте велосипед, запечатайте красивите природни гледки и приемете това предизвикателство, за да влезете и останете във форма! А ние ви обещаваме, че след колоездене, слънчевите бани се усещат много по-добре.

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияНовиниСпортЛюбопитноСнимкиЛайфстайлЗдравни съветиИсторияСпорт и туризъмХранене при...