Начало Спорт Влез във форма Тренировъчни съвети 5 съвета за справяне с упоритите мазнини в гърба

5 съвета за справяне с упоритите мазнини в гърба

5 съвета за справяне с упоритите мазнини в гърба - изображение

Гърба е една от частите на тялото, която е изключително важна за естетичния и привлекателен вид. Проблемът е, че много често именно в него се складират много големи количества мазнини, което създава илюзията, че човек е много пълен и така се понижава самочувствието му. Има ли решение на този проблем? Истината е, че за съжаление няма бърз начин за корекция, но с достатъчно воля, време и нужните усилия, може да се подобри мускулатурата и да се изчистят мазнините, просто трябва да сте последователни.

Днес ще ви дам 5 изпитани съвета, които ще ви помогнат да се справите с упоритите мазнини по гърба, а от вас очаквам да бъдете стриктни и резултатите няма да закъснеят.

Съвет №1: Диета, диета и пак диета

Във всеки материал, където се говори за отслабване, винаги ще видите колко важно е да имате правилно хранене, а не с боклуци, и трябва да го запомните!

Ако искате да премахнете излишните мазнини, вашата храна трябва да бъде основно пресни и естествени продукти, с ниско съдържание на захари и транс мазнини. Плодовете и зеленчуците са от съществено значение, тъй като те ви снабдяват с чисти протеини, сложни въглехидрати и правилните количества здравословни мазнини, като по този начин ще ускорят метаболизма ви и ще балансират хормоните в мускулите, включително тестостерона и хормона на растежа. Забравете за преработените храни и полуфабрикатите, те съдържат много вредни мазнини и сол, наред с всички консерванти и други не толкова полезни за отслабването ви съставки.

Съвет №2: Правете тренировки за гръб

Това само по себе си няма да ви помогне да изчистите мазнините, но ще изгради мускулна маса, която на свой ред ще гори много повече калории и спомогне значително за постигане на целите ви. Освен това, ще оформите гърба си и той ще изглежда много по-естетично.

Заложете на многоставните упражнения за гърба, като те ще ви помогнат да укрепите гръбначните мускули и ще изградите много по-атлетичен вид на тялото си.

Съвет №3: Кардио тренировките

Вие не трябва да зависите напълно от кардиото, когато се стремите към намаляване на мазнините, но пък то може да направи нещата по-лесни. Чрез него вие ще можете да метаболизирате мазнините и да ги използвате като енергия и така най-упоритите мазнини по-лесно ще бъдат изчистени.

В идеалния случай се опитайте да изпълнявате по 3-5 кардио сесии на седмица, като поне 2-3 от тях трябва да бъдат HIIT (с продължителност до 20 минути), а останалите с умерена или ниска интензивност, за поне 30-60 минути!

Що се отнася до вида на кардио тренировките, можете да смесите малко нещата. Например, в понеделник можете да отделите време на пътечката за бягане, във вторник отидете на плуване, в сряда отделете време за колоездене, четвъртък направете високоинтензивна кръгова тренировка, а в петък заложете на хайкинг в планината! Която и тренировка да изберете, уверете се, че излизате от вашата зона на комфорт, защото именно това е начин за постигане на истински резултати!

Съвет №4: Опитайте интервалните тренировки

Тези тренировки са най-нашумелият тренд в момента и мой личен фаворит. Правят се интервали на максимално усилие и скорост с такива, при които се правят бавни и монотонни движения, с които да възстановите силите и дишането си. Само като илюстрация на това, направете 30 секунди спринт, последван от 60 секунди бавно бягане или ходене! Този цикъл се повтаря в рамките на 10-20 минути.

Интервалните тренировки са особени с това, че за кратко време се изгарят много калории, а това изгаряне продължава и близо 24 часа след приключване на натоварването.

Съвет №5: Опитайте работа с доказан фитнес инструктор

Ако мазнините в гърба ви се окажат по-упорити и горните съвети не са достатъчни, консултирайте се с доказан специалист в сферата на фитнеса! Той ще има поглед върху случващото се с вас и ще може да ви насочи към един или друг метод и точните упражнения за вас. Освен това, ще може да ви каже точно колко серии и повторения да правите, какво точно да ядете, какво да пиете, как да останете мотивирани и така със сигурност ще унищожите и последните излишни мазнини, за да постигнете формата, която желаете.

Съвети на Костадин Йочев

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗаболявания (МКБ)Здравни съветиЛюбопитноНовиниАлт. медицинаЛеченияЛайфстайлСнимкиРецептиПсихологияДиетиХранене при...Социални грижиТестове