Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Военни преси

Военни преси

Военни преси - изображение

Военни преси е едно от най-добрите класически упражнения, като то е основополагащият камък на много други движения за раменете. Може да се прави от изправен стоеж или от седеж, като по презумпция се използва щанга. Разбира се, има и варианти с дъмбели и с пудовки, но щангата си е класика.

Начин на изпълнение на военни преси

  1. Натоварете щангата с желаните от вас килограми

  2. Хванете щангата с надхват, вдигнете я на височината на раменете си и я подпрете на гърдите

  3. Седнете, подпрете гърба си на облегалката, която трябва да бъде изправена почти на 90 градуса.

  4. Вдигнете щангата над главата си, това е началната ви позиция

  5. Поддържайки гърба си изправен, бавно спуснете щангата докато докосне горната част на гърдите ви. След кратка пауза върнете обратно в начална позиция, без да изпъвате напълно лактите си, когато сте в най-високата горна позиция

  6. Направете желаните от вас повторения

Съвети при изпълнение на военни преси

  1. Важно е да поддържате цялото си тяло стегнато по време на сериите

  2. Облегалката ви не трябва да бъде с голям наклон, тъй като при облягане на нея с голяма тежест на щангата, това може да доведе до нараняването ви.

  3. Правете движенията бавно, не използвайте инерцията от засилването за да вдигате щангата

  4. Използвайте пълният обхват на движението при свалянето на щангата надолу, а при вдигането не изпъвайте лактите си в горното положение на щангата

  5. Не оставяйте щангата върху гърдите си по време на почивката между сериите!

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлНовиниСоциални грижиСнимкиЗдравни съветиЛюбопитноДиети