Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми За мускулна маса Гигантски серии за изумителен растеж на ръцете

Гигантски серии за изумителен растеж на ръцете

Гигантски серии за изумителен растеж на ръцете - изображение

Мъжете обичат да тренират ръцете. Много често, това е мускулната група, която те очакват с нетърпение. Но много често се стига до един неудовлетворяващ застой, който не е желан от никого. Той обаче не е толкова голям проблем, тъй като много лесно може да бъде избегнат чрез използване на суперсерии за антагонистични мускулни групи. Правили ли сте до сега такива серии с три и дори с четири упражнения в тях? Сигурен съм, че не сте, но това е начин да вкарате отново млечната киселина в мускулите си и да усетите мускулната треска, която отдавна сте забравили с еднотипните тренировки, към които тялото ви е привикнало. Време е за гигантските серии...

Използването на множество упражнения за една мускулна група води до множество разкъсвания и микротравми. Звучи ужасно, но всъщност това е начинът за постигане на един „луд“ растеж, при възстановяването на влакната. В тази програма ще тренирате за бицепс и за трицепс, но трябва напълно да изчерпате едната мускулна група, преди да преминете към другата. Много често едната е по-изостанала от другата, затова започнете от слабата, докато имате повече сила.

Тези гигантски серии ще изведат тренировките ви за бицепс и трицепс са качествено ново ниво. Със сигурност те са изморителни, затова започнете с по-тежките упражнения и завършвайте с по-лесните. Всяка една от тези серии предизвиква силно изгаряне на мазнините около мускулите и води до изумителен растеж на бицепсите и трицепсите. Вижте програмата:

Упражнение        СерииПовторения
                Гигантски суперсерии за бицепс                   

Бицепс сгъване с дъмбели

от седеж на наклонена

лежанка

510

Бицепс сгъване с дъмбели 

от седеж

510

Бицепс сгъване с дъмбели 

от изправен стоеж

510

Бицепс сгъване с дъмбели

с тяло под 45 градуса

подпряно на стена

510
                Гигантски суперсерии за трицепс                 

Трицепс екстензии с дъмбел

на наклонена лежанка

510
Трицепс екстензии от лег510

Тласкане на щанга от лег

с тесен хват

510
Кофички на пейка510

Всички тези упражнения се правят като суперсерия без почивки между тях. Ако се затруднявате да изпълните цялата програма първо за бицепс и след това за трицепс, тогава ги редувайте, за да почиват мускулите. 

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиМедицински изследванияЛайфстайлЛюбопитноНовиниАлтернативна медицинаЛеченияСнимкиДиети