Начало Спорт Влез във форма Йога и Пилатес Йога поза Вирабхадра

Йога поза Вирабхадра

Йога поза Вирабхадра - изображение

Йога поза Вирабхадра е известна и като поза Войн е наименувана на свиреп войн от индийската митология, който е въплъщение на Шива и е описан с хиляда глави, хиляда очи и обвит в тигрова кожа.

Изпълнение стъпка по стъпка

  1. Застанете изправени с разтворени крака на около 1-1,20 метра един от друг. Вдигнете ръцете си успоредно на пода (както е показано на снимката) с длани надолу.

  2. Завъртете десният си крак леко надясно, а ходилото на левият ви трябва да бъде поставено почти на 90 градуса спрямо това на десния.

  3. Издишайте и свийте тясното си коляно така, че бедрото ви да бъде успоредно на пода, а левият крак изпънете назад.

  4. Завъртете глава и гледайте към пръстите на дясната ви ръка.

  5. Останете в поза Войн за около 30 секунди до 1 минута. Вдишайте дълбоко и излезте от нея. След това повторете огледално движенията, като левият ви крак е свит, а десния изпънат назад.

Анатомичен фокус

Позата е насочена основно към раменете.

Терапевтично приложение на поза Вирабхадра

Има много ползотворно въздействие при синдром на карпалния тунел, плоски стъпала, безплодие, остеопороза и ишиас.

Ползи

  • Укрепва и разтяга бедрата и глезените

  • Разтяга слабините, гърдите, белите дробове и раменете

  • Стимулира коремните органи

  • Увеличава издръжливостта

  • Облекчава болките в гърба, особено през втория триместър на бременността

Противопоказания и предупреждения

Да не се прилага при:

  • Диария

  • Високото кръвно налягане

При наранявания или проблеми с врата: Не обръщайте главата си, за да гледате към пръстите на ръката си; продължете да гледате напред без да напрягате врата си.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлЛюбопитноПсихологияЗдравни съветиАлтернативна медицинаСнимкиСпорт и туризъмИнтервютаЗаведенияНовиниЛечения