Начало Спорт Влез във форма Йога и Пилатес Йога пози – изправен делфин

Йога пози – изправен делфин

Йога пози – изправен делфин - изображение

Изпълнение на позата изправен делфин стъпка по стъпка:

Стъпка 1: Застанете в поза за правене на лицеви упори, като широчината на лактите трябва да бъде равна на тази на раменете ви. След това свийте лактите така, че те и предмишниците да се допрат плътно до пода. Приберете лактите един до друг, за да се раздалечат плешките една от друга.

Стъпка 2: Изпънете краката си и доближете бедрата си едно към друго. Отпуснете врата си и гледайте право надолу.

Стъпка 3: Останете така за около половин до една минута. След това отпуснете коленете си на пода и издишайте.

Терапевтично приложение

Тази поза от йогата се използва при излагане на по-силен стрес и напрежение.

Анатомичен фокус

Изправеният делфин е насочен към горната част на гърба.

Ползи от прилагането на тази йога поза:

  1. Успокоява ума и помага за облекчаване на стреса и леките депресии.

  2. Разтяга раменният пояс, прасците, сухожилията на краката, стяга мускулите на кръста

  3. Укрепва ръцете и краката

  4. Помага за предотвратяване на остеопороза

Предупреждение

Внимавайте когато правите позата изправен делфин и спазвайте времето, което е посочено по-горе, защото има опасност от претоварване на раменете, шийните прешлени и кръста.

Съвет за начинаещите

Облекчението в напрежението на врата може да се постигне като подпрете челото си с палците на ръцете си.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлЛюбопитноПсихологияСнимкиЗдравни съветиСпорт и туризъмАлт. медицинаИнтервютаЗаведенияНовиниЛечения