Начало Спорт Влез във форма Йога и Пилатес Йога пози – Уткатасана (стол)

Йога пози – Уткатасана (стол)

Йога пози – Уткатасана (стол) - изображение

Изпълнение на Уткатасана стъпка по стъпка

  1. Застанете в стоеж, вдишайте дълбоко и вдигнете ръцете си перпендикулярно на пода.

  2. Издишайте и започнете да свивате бавно коленете си, опитвайки се бедрата ви да застанат успоредно на пода (бедрата и подбедриците застават под прав ъгъл)

  3. Дръжте бедрата си успоредно един до друг

  4. Останете в Уткатасана между 30 секунди и 1 минута. За да излезете от позата, изправете коленете си и вдишайте дълбоко. Свалете ръцете си и издишайте.

Анатомичен фокус

Уткатасана е насочена към бедрата

Терапевтично приложение

Можете да използвате позата за лечение на плоско стъпало

Ползи

  • Укрепва глезените, бедрата, прасците и гръбначния стълб

  • Разтяга раменете и гърдите

  • Стимулира коремните органи, диафрагмата и сърцето

  • Намалява плоските стъпала (дюс табан)

Противопоказания

Не правете това упражнение, ако страдате от главоболие, безсъние, ниско кръвно налягане.

Съвет за начинаещите

За да успеете да застанете в тази поза, можете да я изпълнявате близо до стена. Когато се опитвате да свиете коленете си, можете да използвате за опора стената, която докосвате с опашната кост на гръбнака.

Още по темата:

3.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлЛюбопитноПсихологияСнимкиЗдравни съветиСпорт и туризъмАлтернативна медицинаИнтервютаЗаведенияНовиниЛечения