Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Спортна подготовка Най-изтощителният тренировъчен комплекс на специалните части

Най-изтощителният тренировъчен комплекс на специалните части

Най-изтощителният тренировъчен комплекс на специалните части - изображение

Това е един бърз тренировъчен комплекс, който отнема само 12 минути за изпълнението му, но те ще ви се сторят цяла вечност. Използва се при подготовката на снайперистите в специалните части, които са известни със своята физическа подготовка.

Можете да използвате тази тренировка в три от дните на седмицата, като през останалите можете да се отдадете на кардио, йога или планински преходи. Що се отнася до възстановяването, можете да заложите на масажи, ледени терапии в крио камери (вече са доста популярни в София) или контрастни душове (редуване на горещ със студен), като всички те имат изключително благотворно въздействие върху мускулния тонус.

Начин на изпълнение на първи комплекс от упражнения

Изпълнявайте всяко упражнение за 15 секунди, преди да преминете към следващото! В края на комплекса, починете една минута, след това повторете отново за общо 12 минути!

Начин на изпълнение на втори комплекс от упражнения

Повтаряйте всички упражнения едно след друго, без никаква почивка между тях! За изтласкването с щанга започнете с 1 повторение и увеличавайте с по още 1 допълнително на всяка серия! При бърпито, започнете с 10 повторения и намалявайте с 1 за всяка следващата серия! Пример: 1 изтласкване, 10 бърпи, 2 изтласквания, 9 бърпи... 10 изтласквани, 1 бърпи

Комплекс №1

Упражнение Серии Повторения Почивка
Редуващи се напади с подскок 6 15 секунди -
напади с утежнение (дъмбели) 6 15 секунди -
Скок от напад 6 15 секунди -
Ходещи напади 6 15 секунди 60 секунди

Комплекс №2

Упражнение Серии Повторения Почивка
Щангистко изтласкване на щанга 10 1-10 -
Бърпи 10 10-1 -

Още по темата:

5.0, 2 гласа

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСоциални грижиСпорт