Начало Спорт Влез във форма Тренировъчни съвети Притеснителни тренировъчни проблеми и техните решения

Притеснителни тренировъчни проблеми и техните решения

Притеснителни тренировъчни проблеми и техните решения - изображение

Усещали ли сте гадене по време на тренировка? Болят ли ви гърдите при бягане? Ние ще ви обясним причините за най-честите неприятни тренировъчни неудобства, както и ще ви дадем съвети как да ги преодолеете.

Коленете ми щракат при изпълнение на клекове и напади.“

Когато клякате, капачките на коленете ви се плъзгат нагоре и надолу по един своеобразен канал. Когато те излязат от този канал или не се плъзгат плавно през стената на бедрената кост, то тогава се чува този щракащ звук. Други причини за този проблем с коленете също могат да бъдат не достатъчно гъвкави мускули в долната част на гърба или от външната част на бедрата, недостатъчна сила в квадрицепсите (предната част на бедрата), плоскостъпие или претърпени удари в коленете в миналото. Ако щракането ви притеснява, тогава можете да опитате да коригирате проблема със специални упражнения, които можете да откриете в следния материал.

Получавам неприятен сърбеж след тренировката.“

Тренировъчният ви екип е основната причина за този проблем. След като го изперете, в него оставят частици от праха, а следващия път, когато се изпотите, потта се смесва с тях и се получава тази неприятна комбинация. Моят съвет е да ги изплаквате втори път, за предпочитане със студена вода.

Гърдите ме болят при тренировка.“

Гърдите при жените нямат мускули, , затова те разчитат на кожата и малките вътрешни структури, наречени връзки на Купър, за да си осигурят необходимата подкрепа. Според различни спортни проучвания, близо 56% от жените изпитват болки в гърдите при тренировки. Ако и вие сте сред тях, един качествен спортен сутиен би бил най-добрия ви приятел, тъй като ще ви даде необходимата опора. Трябва знаете, че при скачане, гърдите с чашка В, могат да се движат нагоре-надолу с амплитуда от 8 сантиметра, а какво да кажем при по-големите размери, от където идва и целия този проблем.

Чувствам гадене, когато тренирам.“

Дори упражненията с ниска интензивност могат да причинят отделяне на млечна киселина и ако не сте тренирали отдавна или имате чувствителен стомах, тя може да предизвика предизвика гадене и позиви за повръщане. Тъй като тренировките увеличават производството на млечната киселина, този проблем с времето ще изчезне, тъй като тялото ви ще се приспособи.

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияПсихологияНовиниСнимкиЛайфстайлЛюбопитноИнтервютаЗдравни съветиОрганизацииЛеченияОбразованиеБотаникаСпортХранене при...