Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Кардио Супер сутрешна кардио тренировка на стълби за горене на мазнини

Супер сутрешна кардио тренировка на стълби за горене на мазнини

Супер сутрешна кардио тренировка на стълби за горене на мазнини - изображение

Със застудяването на времето, мнозина от вас ще започнат да се чудят дали могат да продължат да правят кардио тренировки, за да не се отрази зимата прекалено негативно на тялото им и да са готови за лятото в последствие. Да, тичането навън не е приятно, особено в сутрешните часове, когато температурите не са особено приятни (макар, че има хора, които обичат да тичат именно при ниски температури), и именно поради тази причина, постоянно търсим варианти за тренировки, с които да ви улесним. А нали знаете, лятното тяло се прави през зимата.

Сутрешното кардио е супер вариант, тъй като през целия останал ден тялото ви ще продължи да гори мазнини.

Днешната тренировка, която съм решил да ви покажа е високоинтензивна, може да се прави навсякъде, където има стълби. Отнема само 20 минути и е супер ефикасна, като в края й се чувствате, сякаш сте се изкачили два пъти до връх Шипка.

Описание на кардио тренировката на стълби

Основната снимка на статията ще ви покаже с какво натоварване трябва да работите, като най-лесно ще бъда ако имате от така модерните напоследък фитнес гривни, които отчитат пулса ви, но ако не разполагате с такава, действайте по усет или се съобразете с моите съвети, а именно, пулс 80 означава съвсем леко натоварване, 100 е умерено темпо, при 120 тичането по стълбите става бързо, а при 140 сърдечен ритъм трябва да да тичате с максималната ви възможна скорост. Там, където съм записал двойно означава, че не трябва да стъпвате на всяка стълба, а през една.

Ако разполагате с приложение с таймер, нагласете посочените на снимката стъпки и започвайте! Но какви са ползите от кардио тренировката по стълби:

  1. Подобрена работа на сърдечно-съдовата система и белите дробове – изкачването на стълби е кардио упражнение, което означава, че с редовното му практикуване вие намалявате шансовете да получите коронарна болест на сърцето, инфаркт и високо кръвно налягане.

  2. Ще имате страхотни крака – катеренето на стълби натоварва изключително добре долната част на тялото, включително прасците, бедрата и седалищните мускули. Това от своя страна ще накара краката ви да изглеждат стегнати и тонизирани.

  3. Повишаване здравината на костната система – упражнението оказва постоянно натоварване на върху костите, така че те увеличават своята плътност и здравина, което оказва огромно влияние в по-късните години от живота, особено при жените. Известно е, че след настъпването на менопаузата, костната плътност значително намалява и това може да доведе до остеопороза и лесно настъпване на фрактури. Когато костите са били по-плътни в следствие на тренировките, рисковете за това заболяване намаляват значително.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛюбопитноСпортЗдравни съветиНовиниЛайфстайлХранене при...ДиетиСнимкиАлтернативна медицинаИсторияРецептиТестовеПсихологияБотаникаЛеченияПроизводителиКалкулатори