Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Тонизиране на долна част на гърдите с две прости упражнения

Тонизиране на долна част на гърдите с две прости упражнения

Тонизиране на долна част на гърдите с две прости упражнения - изображение

За много от вас може би е тайна, че за да изглеждат гърдите ви по-големи, най-важната роля от тази мускулна група е долната част. Това е един доста ефективен начин за дефиниране на гръдния кош и много известни културисти споделят това мнение.

Много от вас се фокусират главно върху средната и горната част на гърдите и така не можете да развиете пълния потенциал на тази мускулна група. Във фитнес средите съществуват някакви легенди, че при прекомерно развиване на долната част на гърдите се получава едно натежаване и увисване, което от естетична гледна точка не е желано. Ще се наложи да разбием тази заблуда... Работата за долната част на гърдите ще стегне този мускул и няма позволи на гравитацията толкова лесно да причини такова увисване, особено ако се работи по правилния начин.

Как да се тренира правилно за долна част на гърдите

За да се получат нещата по най-добрия начин, трябва да работите под различни ъгли. Днес ще ви покажем две от най-подходящите упражнения, с които да работите за долната част на гърдите. Препоръчвам ви, преди да започнете самата тренировка, да направите няколко серии пулоувър, за да разтегнете и загреете мускулите си и да ги подготвите за натоварванията.

Двете най-добри упражнения за долна част на гърдите

  • Кофички: Изпълнявайте кофичките само със собственото си тегло! При спускането надолу, прибирайте брадичката си надолу, до докосване на гръдния кош, като това ще ангажира по-силно долната част на гърдите. Тялото ви трябва да бъде наведено напред, а краката ви са кръстосани в глезените и свити назад в коленете! Направете 3 или 4 серии по 8-12 повторения!

  • Вдигане на щанга/дъмбели от низходяща лежанка: Това упражнение може да се прави с два дъмбела или с щанга. Наклонът на лежанката не позволява на мускулите ви да се разтягат прекалено много при спускането на тежестта и така ефективността на движенията се подобряват. За най-добри резултати, стремете се лактите ви да са свити под прав ъгъл в долната част на движението!

С тези две класически упражнения, вие ще дадете изключителен тласък в растежа на мускулите в долната част на гърдите. Можете да ги използвате и в комбинация с другите упражнения за средна и горна част, за да дефинирате по най-добрия начин цялата мускулна група.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортАлтернативна медицинаЛюбопитноЗдравни съвети