Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Спортна подготовка Тренировка с бойни въжета

Тренировка с бойни въжета

Тренировка с бойни въжета - изображение

Бойните въжета са тези, които се използват за катерене в спортните зали, а също така се наричат и корабни въжета. Тренировката с тях поставя едновременно силата и скоростта ви на изключително сериозен тест. Тази високо-интензивна тренировка ви помага да достигнете максималния си пулс бързо и метаболизма ви започва да работи на с високи обороти. Тренировката с бойни въжета ефективно ангажира цялата горна част на тялото, включително и зоната на талията. Тя не само увеличава силата на ръцете, но също така подобрява баланса и скоростта на тялото. По същество, работата с бойни въжета е бърза и интензивна, бързо ускорява пулса и дишането и само за 15 минути вие можете да изгорите хиляди калории.

Инструкции за изпълнение на програмата

Изпълнявайте всяко упражнение в рамките на 10-20 секунди. Починете за кратко, колкото да възстановите дишането си, след което преминете към следващото упражнение. Няма определен брой серии, повтаряйте сериите докато усетите умора и невъзможност за продължаване. Ето и упражненията:

Успоредни вълни

usporedni-valni

  1. Хванете двата края на въжето и застанете с разтворени крака (малко над широчината на раменете), с леко присвити колене.

  2. Поддържайте лактите си успоредни един на друг, вдигнете едновременно ръцете си, след което ги снижете, за да се получи модел на успоредни вълни по въжето.

  3. Повтаряйте това движение, правейки по-големи и по-големи вълни.

Редуващи се вълни

reduvashti-se-valni

  1. Хванете краищата на въжето и застанете в същата поза както при предното упражнение.

  2. Вдигнете едната си ръка, направете вълна с нея, а веднага след това вдигнете и другата, като редувате ръцете си. Така ще създадете редуващи се една след друга вълни по едната и другата част на въжето.

  3. Повтаряйте движенията като се стремите да се получават възможно най-големи вълни.

Спираловидни вълни

spiralovidni-valni

  1. Хванете краищата на въжето и застенете в познатата ви вече стойка.

  2. Започнете да правите въртеливи движения навън, като създавате модел на спирала.

  3. Правете възможно по-големи кръгове.

 

 

Още по темата:

3.7, 3 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиСнимкиЛюбопитноХранене при...НовиниЛайфстайл