Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Отслабване 3 движения, които взривяват целулита

3 движения, които взривяват целулита

3 движения, които взривяват целулита - изображение

Може би сте забелязали, как дори и някой доста слаби хора имат целулит? Това е така, защото тези мастни натрупвания имат много общи неща с начина на живот. Веднъж появили се, дори и да се отслабне не е гаранция, че те ще изчезнат.

И така, кое води до появата на целулит? Тази тема е доста сложна, като все още има доста сериозни дебати по въпроса, но повечето учени изказват мнението, че портокаловата кожа се дължи предимно на дехидратацията на съединителната тъкан (тя е базирана на колаген и поддържа всичко, от кожата до костите и всички между тях). Ето още малко пояснения, преди да преминем към трите начина за отстраняване на целулита:

Между кожата и мускулите има слой от съединителна тъкан. За по-лесно разбиране на проблематиката, ще опиша тази тъкан като гъба. Ако тя е влажна, ще бъде мека и гъвкава, но ако се обезводни в зоната на краката, тогава мастните клетки започват да се размножават (за разлика от тези в коремната област, които започват да се свиват). Това води до повреда в колагеновите влакна в бедрата и кожата започва да губи формата си, след което се появява целулита. Ето защо, дори и след това да се отслабва, целулита все още може да бъде забелязан, тъй като вече колагеновите влакна са повредени. Отслабването със сигурност може да помогне, но по-сигурният начин за постигане на целите е като се стигне до корена на проблема и хидратиране на тъканите.

Първата линия на защита е движението. Седенето по цял ден и хроничното притискане на задната част на краката е една от основните причини за дехидратацията. Ето защо, на всеки час трябва да стоите поне по 5 минути в изправено положение, за да може съединителната тъкан да се снабдява с вода.

Втората линия е използването на следващите 3 упражнения, които помагат за стимулирането на клетките в съединителната тъкан, за да възстановят своята „сочност“. Правете движенията четири седмици, в продължение на 10 минути дневно и ще започнете да виждате забележима разлика.

Забележка: Ще имате нужда от фоумролер (може да се намери в почти всеки магазин за фитнес, пилатес и йога аксесоари).

Плъзгане за задната част на бедрата

Легнете на пода и поставете фоумролера под горната част на бедрата (точно под мястото, където дупето и бедрата се срещат) и леко разтворете краката си (1). Бавно се плъзнете върху ролера, така че той да достигне до колянната ямка. Повторете 8-10 пъти с двата крака, след това върху всеки крак поотделно (2). В следващата серия започнете, като поставите фоумролера в средата на бедрата си и повторете по същия начин, а третата серия започнете с поставяне на уреда в сгънката на коляното като начална позиция.

Плъзгане за вътрешната част на бедрата

Легнете на дясната си страна и поставете фоумролера пред вас. Подпрете главата си с дясната си ръка. Поставете свитият си крак върху ролера, така че ходилото ви да бъде в долната му част (1). Изпънете крака си напред, като ролерът остава на 2-3 сантиметра над коляното (2). С бавни движения започнете да се плъзгате напред и назад, обхващайки не много голяма зона в долната част на бедрото. Повторете 8-10 пъти. След приключването, направете 3-4 завъртания на крака около собствената му ос, за да стимулирате още по-добре тъканите около тази част на крака (3). Повторете същата процедура и с десния крак, обръщайки се наляво.

Плъзгане + въртене за вътрешната и задната част на бедрата

Поставете дясната вътрешна част на бедрото върху ролката точно над коляното и изпънете десния си крак. Свийте лявото коляно и използвате този крак за подкрепа (1). С бавно въртеливо-постъпателно движение преместете ролката към горната вътрешна част на вътрешната част на бедрото (2). Когато достигнете до тази позиция, завъртете крака си така, че ролката да остане под долната част на бедрото ви (3). След кратка пауза върнете със същото въртеливо-постъпателно движение върнете ролера в близост до коляното. Повторете 6-8 пъти, след което сменете краката.

Още по темата:

4.4, 7 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлЛюбопитноЗдравни съветиХранене при...Здравни проблемиДиетиАлт. медицинаБотаника