Начало Спорт Влез във форма Спорт в свободното време 7 причини да тренирате коремните мускули

7 причини да тренирате коремните мускули

7 причини да тренирате коремните мускули - изображение

Красотата на коремната преса е сред основните причини за хилядите коремни преси, планкове и други упражнения, които се налага да се изтърпят, за да се постигне тази форма на правия коремен мускул. Реално погледнато обаче, естетиката е най-малкият плюс, който се получава от тренировката за корема. Ето и останалите предимства:

  1. Ще подобрите спортните си постижения – Тренировките за корем ще ви направят по-добри атлети във всички спортове свързани със сила и скорост. Това е така, защото силната сърцевина ви позволява да предадете повече мощ към крайниците, да удряте по-силно, да хвърляте по-далече и да ритате по-силно.

  2. Ще подобрите баланса си – Силната сърцевина на тялото държи торса в много по-добра позиция, независимо каква дейност извършвате. Това ще ви помогне да избегнете нараняванията и да направите движенията си по-ефективни. Тествайте баланса си: Застанете на единия си крак с изпънати нагоре ръце! Ако издържите без да се наложи да спуснете другия си крак на земята в продължение на 1 минута, това е добър резултат.

  3. Ще потиснете болките в гърба – Тренировъчните програми за коремната преса са едновременно средство за превенция на болките в гърба и за техния контрол, при вече налични такива. Ако имате проблеми с гърба, най-добрият вариант е да правите статични коремни упражнения като планк и страничен планк, вместо сгъващите гръбнака като коремните преси в различните им вариации. Така ще предпазите гръбнака в най-пълна степен.

  4. Ще ви помогне даподдържате фигурата си изправена – Тренировките за корем, особено тези от пилатес, могат да ви помогнат да изправите фигурата си. Направено е изследване, в което мъже правят по 3 часа седмично в рамките на 8 седмици, като се установява, че те са отбелязали значително подобрение на тестовете за стабилност на позата на тялото.

  5. Подобряване на постиженията във фитнес залата – Пренебрегването на коремната преса означава, че изграждате тялото си като къща от картон. Може да имате много силни крака и горна част на тялото, но когато връзката е слаба, тогава нещата няма да се получат. Затова, препоръчвам ви поне 3 пъти седмично да включвате и упражнения за коремно-мускулния корсет в основната ви тренировка.

  6. Можете да контролирате възпалителните маркери – Учените са установили, че интензивните тренировки за корем намаляват с до 25% възпаленията в тялото – резултат, който е равен на този от прием на медикаменти статините. Така много по-бързо можете да се възстановите от контузии и да подобрите общото си здраве.

  7. Ще живеете по-дълго – Изследователите от клиника Майо в САЩ са установили, че обиколката на талията пряко влияе върху здравето на човек и на продължителността на живота му. Хората с обиколка от 110 сантиметра и повече е с 52% по-голям риск от преждевременна смърт в сравнение с тези с талия до 90 сантиметра. Всяко увеличение на талията с по 5 сантиметра над тези 90 увеличава смъртния риск със 7%.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛюбопитноЗдравни съветиСпортСнимкиЛайфстайлДиети