Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Най-доброто упражнение за дълбоките коремни мускули

Най-доброто упражнение за дълбоките коремни мускули

Най-доброто упражнение за дълбоките коремни мускули - изображение

Развитието на коремната стена е важно за почти всеки спорт. Мускулите в тази област осигуряват подкрепа при извършването на резките и мощни движения. Когато дълбоките коремни мускули, които поддържат гръбнака, са слаби, нервната система поставя спирачка на потенциала на тялото, което е вид защитен механизъм. Не само това, незадоволителната сила на тези мускули води до нестабилност на горната част на тялото, което е предпоставка за контузии и ограничена подвижност. Какво е решението? Нужно ви е само едно упражнение, а именно кръгове върху фитнес топка от позиция планк.

Начин на изпълнение

  • Застанете в позиция планк, с лакти поставени върху фитнес топката.
  • Започнете да описвате кръгове с топката, движейки я с лактите! Така ще активирате мускулите раменете си, докато коремната ви мускулатура ще стабилизира вашата позиция. Ако не сте изпълнявали това упражнение преди, ще бъдете изненадани колко дълбоко в корема ще усетите паренето на мускулите.

Започнете с малки кръгове в първата си тренировка! Постепенно се фокусирайте върху увеличаване на амплитудата на движенията или големината на кръговете. Целта на упражнението е да го направите възможно най-трудно. Изпълнявайте по 2 серии с по 10 повторения (по 5 на всяка страна)! Стремете се движенията ви да бъдат бавни и контролирани!

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиСнимкиЛюбопитноЛайфстайлДиетиПсихологияАлтернативна медицинаАнкетиЛеченияТестовеСпециалисти