Начало Спорт Влез във форма Упражнения Фитнес и Културизъм Странични наклони на горен скрипец за косите коремни мускули

Странични наклони на горен скрипец за косите коремни мускули

Странични наклони на горен скрипец за косите коремни мускули - изображение

Страничните наклони на горен скрипец са едно уникално упражнение, което „удря“ страничната коремна мускулатура по един изцяло нов начин. Движението се изпълнява с единична D-образна ръкохватка и е считано за едно от най-добрите за косите мускули. 

Начин на изпълнение:

  1. Започнете със заставане странично на машината!

  2. Хванете ръкохватката с ръката към скрипеца, след което издърпайте кабела изпъвайки напълно ръката си надолу!

  3. Това е началната ви позиция. От нея, изпълнете същото движение, както страничните наклони с дъмбел. Разликата тук е, че съпротивлението и натоварването вече е от другата страна, а именно в косите мускули от страната към машината. Напрежението е най-силно в долната фаза на движението.

  4. Самите движения се изпълняват със стягане на страничните коремни мускули, както и на правия коремен мускул, като всичко трябва да бъде с бавно темпо и с пълен контрол. Амплитудата на страничния наклон не е много голяма, но се прави до пълната контракция на включените мускули. Връщането в стартова позиция се прави бавно, като задържате тежестта с поставяне на напрежение върху страничната коремна мускулатура. Крайната точка на упражнението е при достигането на изправено положение.

  5. При приключването на повторенията в серията, сменете ръцете и повторете на другата страна. Редувайте страните, вместо да правите всички серии на лявата страна, последвани от сериите за дясната! Можете да правите по 3-4 серии, като в отделните дни е добре да редувате голяма тежест с по 6-8 повторения, с малка тежест, с повторения за време от 30 до 60 секунди!

Грешки при изпълнението на странични наклони на горен скрипец

  • Използване на прекалено голяма тежест – това може да доведе до нарушаване на формата на изпълнение и обикновено трениращите започват да се накланят освен странично, но и напред, за да могат да издърпат кабела надолу.

  • Правите движението твърде бързо – задължително упражнението се прави с бавно темпо и силно контролирано, като внимавате да не изложите мускулите на прекалено силно пренапрежение.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиСнимкиЛайфстайлЛюбопитноДиетиАлтернативна медицинаПсихологияЛеченияАнкетиТестовеСпециалисти