Начало Спорт Влез във форма Упражнения Фитнес и Културизъм Супермен - върховното упражнение за коремна мускулатура

Супермен - върховното упражнение за коремна мускулатура

Супермен - върховното упражнение за коремна мускулатура - изображение

Бойците имат едни от най-добре оформените кореми, като повечето от тях дори не използват машини или коремни преси, за да постигнат това. Здравият корем е много важен за двубоите на ринга, както за стабилността и силата на ударите, така и за издръжливост на ударите на съперника. Обикновено спортистите в бойните спортове правят упражнения, които имитират някой от специфичните движения за тях. Ето едно от най-използваните – супермен:

Начин на изпълнение

Застанете в позиция за лицеви опори, като краката са поставени широко. Поставете лявата си ръка върху твърда медицинска топка и направете взривно повдигане, като крайната фаза се довършва само на лява ръка (в която е опората на тялото), а дясната се вдига почти успоредно на пода и се изпъва. Не позволявайте на бедрата ви да се въртят и се опитайте да задържите позицията си за миг. Направете 5 повторения, след което сменете ръцете. Направете 3 серии за всяка ръка.

Заради избягването на въртенето на бедрата, коремните мускули се натоварват изключително силно, за да запазят стабилността на тялото. Именно тези изометрични коремни контракции осигуряват твърдостта на корема, като това му позволява да абсорбира ударите с юмруци, крака и колене, без особени проблеми.

Бърз съвет

Ако установите, че бедрата ви се въртят, разтворете още малко краката си, за да получите по-добра стабилност. Колкото по-събрани са краката ви, толкова по-трудно става упражнението, от което можете да се възползвате при придобиването на повече опит.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиСнимкиЛайфстайлЛюбопитноДиетиАлтернативна медицинаЛеченияАнкетиТестовеСпециалисти