Начало Спорт Влез във форма Йога и Пилатес Вакуумки – просто упражнение за тънка талия и плосък корем

Вакуумки – просто упражнение за тънка талия и плосък корем

Вакуумки – просто упражнение за тънка талия и плосък корем - изображение

Кой не обича тънката талия и плосък корем? Днес ще ви представя едно изключително елементарно и лесно за изпълнение йога упражнение, наречено вакуумки, което е специално и с изключителна ефективност, доказана във времето. Както при всяко друго упражнение и при това е важно редовното използване. Минималният брой повторения е 5, като ще ви отнеме известно време, докато свикнете с техниката му на изпълнение. След като го усвоите, за вас ще бъде много по-лесно да контролирате мускулите си.

Начин на изпълнение

  1. Легнете на земята със свити колене и поставете ръцете си върху най-горната част на бедрата си (както е показано на заглавната снимка). Отпуснете максимално мускулатурата си.

  2. Издишайте бавно и започнете да прибирате корема си колкото е възможно. Спрете да дишате и задръжте дъха си. Останете в това положение на 10-15 секунди.

  3. Изпуснете леко въздуха си, но продължавайте да държите корема си прибран към гръбнака. Стегнете коремните си мускули и задръжте дъха си за още 10-15 секунди. След това вдишайте, но поддържайте напрежението в мускулите (ако ви е трудно, починете си малко и опитайте отново).

  4. Издишайте и отпуснете мускулите си, след което на няколко пъти извадете и остатъка от въздух в белите ви дробове, след което стегнете корема си и задръжте за кратко.

Само за три седмици ще забележите значителна разлика в силата на коремните си мускули, а също така и намаляването в размера на талията.

Още по темата:

3.8, 5 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиЛайфстайлЛюбопитноСнимкиЛеченияДиетиАлтернативна медицинаПсихологияАнкетиТестовеСпециалистиХранене при...НовиниРецептиИсторияБотаникаПроизводителиКалкулатори