Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Отслабване 360-градусова тренировка за тънка талия

360-градусова тренировка за тънка талия

360-градусова тренировка за тънка талия - изображение

Вашата талия е много повече от коремната мускулатура. В нея се съчетават:

  • Правия коремен мускул (ректус абдоминалис или известен сред фитнес средите като коремни „плочки“), който позволява на торса да се сгъва

  • Коси коремни мускули (вътрешни и външни) отговарят освен за сгъването на корема, но и за завъртането на торса

  • Напречните мускули (абдоминус) са отговорни за издърпването на корема в посока гръбнака, като тяхното свиване води до това, че корема изглежда плосък

Съществуват и по-малки мускули, които работят заедно с посочените по-горе, за да се стабилизира гръбначния стълб.

Именно поради тази причина, старите тренировки за корем просто няма как да ви свършат работа при постигането на тънка талия. 360-градусовата тренировка, която ще ви предложа днес обаче включва специално подбрани упражнения, чиято чел е именно такава – да ви даде една красиво изваяна талия, която всяка жена желае.

Тренировката

Изпълнете следните пет упражнения последователно, без да почивате между сериите. При приключването починете 1 минута и ги повторете. След това почивката е 2 минути, а общият брой на сериите е 3.

Упражненията

Планк с изпънати ръце

plank-s-izpunati-race 

Задръжте в тази позиция за минута, а ако ви се вижда лесно, останете в нея за 75 секунди

Страничен мост с опора в предмишницата

starnichen-most 

Изпълнете 10 повторения на всяка страна

Обратни коремни преси за косите коремни мускули

obratni-koremni-presi 

Изпълнете 20 повторения

Сечене на дървета с дъмбел

sechene-na-trupi 

Направете 15 повторения на всяка страна

Тазобедрени извивки

bedreni-izvivki 

Направете 20 повторения

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортДиетиЛюбопитноЗдравни съветиЛеченияСнимкиХранене при...ЛайфстайлНовини