Начало Спорт Влез във форма Тренировъчни съвети Съвети за постигане на по-малка и стегната талия

Съвети за постигане на по-малка и стегната талия

Съвети за постигане на по-малка и стегната талия - изображение

Прави ми впечатление, че все повече млади жени имат проблеми с постигането на по-тънка талия. Според мен, това се дължи на нездравословното хранене, но и на все по-силно забелязващото се обездвижване на българките. А тънката талия не се свежда само до естетиката… Силното ядро на тялото е полезно за здравето, тъй като свежда до минимум риска от наранявания от ежедневните функционални и енергични движения. И така, в днешната ни статия е за тези, които се опитват да намалят обиколката на талията си и да увеличат силата на коремно-мускулния си корсет.

Първо, и най-важно – здравословната диета е ключ към постигане на по-малка талия. Заложете на храни, които са от пълнозърнести източници, свободни от хормони и пестициди и възможно най-малко преработени! Ограничете приема на подуващи корема храни като изкуствени подсладители, бял хляб, алкохол и гумата, която се използва в хранително-вкусовата промишленост. По-надолу ще намерите един основен списък с хранителни продукти, които трябва да присъстват в хладилника ви  по всяко време.

  • Пресни или замразени заленчуци – броколи, зеле, краставици, аспержи и брюкселско зеле
  • Картофи – обикновени и сладки
  • Ориз – кафяв и бял
  • Авокадо
  • Зехтин, ленено и кокосово масло
  • Плодове в умерени количества – банани, портокали, ябълки, грейпфрут и сливи
  • Органични протеини като яйца, телешко, пуешко и пилешко месо, извара и кисело мляко
  • Сурови ядки или органично орехово масло

На второ място са упражненията. Препоръчвам ви да носите колан или жилетка с тежести при изпълнение на упражненията, а също така да правите и някои концентрирани упражнения за коремните мускули. Препоръчвам ви няколко упражнения, с които можете да постигнете супер резултати:

  • Коремни преси със свити колене и стъпала на земята, само с повдигане на раменния пояс от пода
  • Коремни преси с изпънати крака
  • Коремни преси на машина
  • Двойни коремни преси с едновременно повдигане на торса и краката
  • Повдигане на краката от лег

Трето, поддържайте здрава храносмилателна система с прием на пробиотици, като това ще ви предпази от подуване на корема и така талията ви ще изглежда много по-малка.

На последно място – внимавайте с избора си на упражнения за корем, особено при тези, които се изпълняват на машините във фитнеса! Има едно погрешно схващане, че колкото повече тренирате коремните си мускули, толкова по-свити и релефни ще бъдат те. Всъщност, тези мускули не се различават от останалите в тялото, когато ги тренирате достатъчно, те ще растат, а това може в един момент да доведе до разширяване на талията. Ето кои упражнения трябва да изпълнявате, но не с голям обем, а просто като допълващи тренировката ви, максимум в 1-2 серии по 20-25 повторения:

  • Странични наклони с дъмбели
  • Руски туистове
  • Странични коремни преси
  • Всички усукващи движения на машините във фитнеса
  • Страничен планк
  • Повдигане на крак от страничен лег

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортСнимкиЗдравни съветиЛайфстайлЛюбопитноЛеченияДиетиРецептиПсихологияСоциални грижиХранене при...НовиниАлтернативна медицинаАнкетиТестовеСпециалисти