Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Кардио Върховното Фрамар предизвикателство с бягаща пътечка

Върховното Фрамар предизвикателство с бягаща пътечка

Върховното Фрамар предизвикателство с бягаща пътечка - изображение

Днес отново ви предизвикваме да се раздвижите и да изгорите всички калории от пиците, хамбургерите и бирата и да започнете да влизате в страхотна форма, с един върховен тест за скорост и издръжливост. Колко дълго можете да поддържате спринт с максималната ви скорост? Настройте бягащата пътечка на наклон от 10% и се подгответе за поредното наше изпитание към вас!

Отправил предизвикателството:

Костадин Йочев, измъчващият ви с тежки тренировки и постоянни изпитания спортохолик във Фрамар Спорт ;)

Тичането по наклон ще ви принуди да вдигате коленете си по-високо, да изпъвате бедрата си по-назад и да стъпвате основно върху възглавничките на ходилата – всички умения, които ще ви подобрят способностите и скоростта ви при бягане.

Съвети за тичането

След като пътечката бъде настроена на вашата максимална скорост, хванете се за страничните й релси и скочете върху лентата! Уверете се, че стъпвате с предната част на ходилото при първия контакт, като по този начин ударната сила ще бъде поета от мускулите на бедрата, а не от ставите. Веднага след това, бързо изнесете напред задното си коляно за голяма крачка. Стремете се, да тичате изправени и с по-високо вдигане на коленете, като поддържате постоянно темпо на движение! Направете 10 спринта за по 30 секунди, записвайки си с каква скорост сте тичали при всеки от тях, като между всеки почивате по 30 секунди! След това вземете десетте записани скорости и сметнете средната им стойност!

Резултати от предизвикателството

13 км/ч – Средна оценка

Това е резултат на трениращ без много усилия човек, като с такава скорост ще покриете 100 метра за цели 27 секунди. Например, Юсейн Болт може да пробяга същото разстояние три пъти за това време.

17,5 км/ч – В добра кондиция

Постигането на такава средна скорост при бягане по 30 секунди в 10 повторения си е добро постижение. Говорейки в изгорени калории, това е еквивалента приблизително на сандвич с бекон и кашкавал.

19 км/ч – Вие сте напреднали

Вие сте постигнали такава скорост, която ви е вкарала в първите редове на изграждането на мускули и сте изгорили над 100 калории за по-малко от 10 минути натоварване. Ако вдигате тежести, за същото количество калории ще ви е необходим около половин час работа.

21,5 км/ч – Елитно постижение

Впечатлен съм, дали да не помислите за смяна на професията си или най-малкото за участие в полумаратон (в най-лошия случай на късата дистанция от 10 километра)? Такива резултати показват само най-добрите атлети и вие явно сте от тази компания.

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлСнимкиЛюбопитноНовиниЗдравни съветиСпорт и туризъмХранене при...