Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения За бременни Стенни преси

Стенни преси

Стенни преси - изображение

Стенните преси са безопасно упражнение, вариант на лицевите опори, но пригодено за бременни жени. Изпълнява се от изправено положение.

Цел на стенните преси

С това упражнение се укрепват гърдите, гръбните мускули, раменете и трицепсите. Необходима ви е само стена или друга подобна на нея опора.

Техника на изпълнение

  1. Застанете на няколко крачки от стената, но така че да можете да я достигнете с ръце.

  2. Поставете дланите си върху нея, на широчината на раменете.

  3. Поддържайте торса и краката си изправени.

  4. Свийте ръцете си, така че гърдите ви почти да се докоснат до стената. След това върнете в начално положение.

  5. Повторете движението в 3 серии от по 5 до 20 повторения.

Ключови моменти, които трябва да запомните

  1. Издишвайте при свиване на ръцете и вдишвайте при изправянето им.

  2. Избягвайте да извивате гърба си, през цялото време го дръжте изправен.

  3. Можете да започнете от различни дистанции от стената, като това ще промени натоварването.

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноЗдравни съветиАлт. медицинаЛеченияСнимкиПсихологияЛайфстайлАнкетиТестовеВидеоСпециалистиНовиниИсторияПатологияСоциални грижиКлинични пътекиНаучни публикацииФизиологияИзследванияЗдравни проблемиНормативни актовеПроизводителиХранене при...ИнтервютаБотаника