Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Кардио Тренировка с хавайски обръч хула-хуп

Тренировка с хавайски обръч хула-хуп

Тренировка с хавайски обръч хула-хуп - изображение

Днешният етап от развитието на човечеството може да бъде определен като „Ерата на неактивността“. Ниската физическа активност води до натрупване на мазнини в областта на корема, талията и ханша, като това явление особено силно засяга жените, които повече от всички искат да имат стегната фигура. Има ли решение за създалата се ситуация? Разбира се, дори ще си позволя да цитирам Наполеон, който казва: „Всичко гениално е просто.“ Именно на това ще заложим в днешната тренировка – на един обикновен хавайски обръч, с чиято помощ, само за 20 минути на ден, вие ще можете да постигнете много по-стройна фигура.

Сред основните предимства на хула-хуп обръча са повишаване на издръжливостта на сърдечно-съдовата система, изгарянето на калориите, укрепването на мускулите и намаляването на теглото. Хавайският масажен обръч има и благоприятен ефект върху вестибуларния апарат и върху дишането.

Съществуват различни модели на обръчите, но най-популярните сред тях са:

  • Гимнастически, които са направени от пластмаса или лек метал и са кухи отвътре

  • Сгъваеми, които са направени от същите материали като гимнастическите, но могат да се разглобяват на няколко части и така стават по-лесни за пренасяне

  • С утежнение, като те могат да имат маса между половин и 2 килограма и се използват много ефективно в силовите тренировки

  • Масажни, които имат специални топчета по цялата вътрешна повърхност (такъв тип е и хула-хуп)

При започване на въртенето на хавайски обръч, вие трябва да заемете стабилна позиция: тялото е изправено, а краката са на широчината на раменете. Поставете обръчът около кръста си и започнете да извършвате кръгови движения на таза. Въртенето трябва да бъде по-енергично, а горната част на тялото стои почти неподвижна. Движението идва от бързото прехвърляне на тежестта на тялото от крак на крак, като то наподобява леко потреперване.

Един много важен момент е дишането. Принципът е следният – при стягане на мускулите се издишва, а при отпускане се вдишва. Не се препоръчва прекалено дългото въртене без почивка, тъй като масажните топчета могат да причинят кръвонасядания и получаване на синини в първите дни на тренировки.

Можете да комбинирате използването на хула-хуп и гимнастически обръч, за още по-добро укрепване на мускулите на талията и ханша и справянето с излишните килограми. Масажиращите движения на топчетата правят кожата по-гладка и еластична, а мускулите много по-тонизирани. Можете да използвате въртенето на обръч с други видове упражнения за корем, за да постигнете още по-бързи резултати.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛайфстайлСпортЗдравни съветиЛюбопитноНовиниСнимкиХранене при...