Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Тренировъчна програма на звездите Тренировъчна програма на Кристина Агилера

Тренировъчна програма на Кристина Агилера

Тренировъчна програма на Кристина Агилера - изображение

Спомняте ли си как изглеждаше Кристина Агилера в първите си клипове, а колко беше се променила по време на бременността си и след като роди. Певицата беше качила около 20 килограма, но ако сте гледали най-новите и появи по екраните, със сигурност сте забелязали, че от тях няма и спомен. Какво направи Кристина, за да си върне зашеметяващата визия ще можете да научите в следващите редове:

Тренировките на Агилера са в рамките на 90 минути, доста са енергични и се правят по 5 дни в седмицата. Тя започва да спазва тази програма 6 седмици след раждането на сина си.

Тренировката започва с 10-минутно кардио натоварване на бягаща пътека или на крос тренажор. Така Кристина Агилера загрява тялото си и подготвя ума си за предстоящото натоварване. Кардиото е един чудесен начин за напомпване на мускулите с кръв преди същинската тренировка.

След загряването, Кристина започва да работи за горната част на тялото си. Първо тя прави бицепсови сгъвания с гирички, които са с тегло от 2 до 8 килограма. Повторенията са 15, изпълнявани в 3 серии, по схема „обърната пирамида“ (от по-леки гири към по-тежки).

Кристина Агилера продължава с коремни преси. Тя прави между 300 и 500 повторения в тренировъчната си сесия. Тя споделя, че изваяният корем е символ на красотата и по него може да се познае, дали един човек наистина се занимава сериозно с фитнес.

Следващото упражнение на певицата е кофички за трицепс. Тя прави силови тренировки от 2 до 5 пъти седмично, като задължително включва кофичките. Сериите са 4 с по 8 повторения. Това е едно от любимите упражнения на Агилера, тъй като тя споделя, че не обича трицепсите и да изглеждат отпуснати, когато е на сцената.

Заедно с упоритите тренировки, звездата залага и на правилното хранене. Тя заменя белия хляб, захарта и ориза с пълнозърнести и постни протеинови храни. Нейният треньор обяснява, че за да отслабне толкова бързо Кристина, той е ограничил до минимум въглехидратите в менюто ѝ, като в същото време залага на чистите белтъчини. Като гледаме снимките, със сигурност можем да твърдим, че програмата на Кристина Агилера със сигурност дава много добри резултати.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлЛюбопитноСнимкиСоциални грижиНовиниИсторияНормативни актовеПсихологияЗдравни съветиАлт. медицинаРецептиОбразованиеХранене при...