Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми За релеф 15-минутна тренировка – 3 упражнения за 300 мускула в тялото

15-минутна тренировка – 3 упражнения за 300 мускула в тялото

15-минутна тренировка – 3 упражнения за 300 мускула в тялото - изображение

Това е бърза тренировка за цялото тяло, отнемаща само 15 минути, като в нея се използват само 3 упражнения. Три, но... засягащи цели 300 мускула от вашето тяло.

Движенията могат да бъдат изпълнявани навсякъде, което е голямо предимство. Те се изпълняват последователно, по схемата на кръговите тренировки. Всяко от тях се прави в 10 повторения, като целта е да се направят възможно най-много серии. Когато формата ви започне да се подобрява, тогава можете да увеличите броя на повторенията или пък да намалите времето за почивка между кръговете.

Ето и упражненията за изпълнение на тренировката за цялото тяло:

Затворнически клек

zatvornicheski-klek

Застанете в изправено положение с крака на широчината на раменете и ръце поставени пред гърдите или зад тила. Клековете се правят до ниво, при което бедрата ви застават успоредно на пода. Направете пауза в долна позиция, след което се изправете в начална позиция. През цялото време на изпълнението се старайте да поддържате гърба си изправен, а погледът ви е насочен напред.

Джудо лицеви опори

djudo-licevi-opori

Започнете от позиция за лицеви опори, но краката ви не са събрани, а разтворени на широчината на раменете и седалищните части са повдигнати нагоре. Движението не е като при традиционната лицева опора, а се прави един вид потапяне надолу чрез свиване на ръцете в лактите. „Гмурнете“ се напред, като брадичката ви трябва да премине на няколко сантиметра от земята, след което извийте гърба, изпънете ръцете и вдигнете главата си към тавана, за да застане тялото ви под формата на буквата V. След това по обратният път се върнете в начална позиция.

Спринтьорски коремни преси

sprintyorski-koremni-presi

Легнете на земята с изпънати крака и ръце прибрани до тялото със свити под прав ъгъл лакти. Изпълнете коремна преса, като в горна позиция свийте дясното си коляно и се стремете да докоснете с него левият си лакът, след което завъртете тялото си и направете същото с лявото коляно и десния лакът, преди да се върнете в начална позиция. Това е едно повторение.

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиЛюбопитноЛайфстайлЛеченияПсихологияСнимкиАлтернативна медицинаВидеоАнкетиТестовеСпециалистиХранене при...НовиниИнтервютаМедицински изследванияФизиологияКлинични пътекиОрганизацииИсторияНормативни актовеБотаника