Начало Спорт Влез във форма Тренировъчни съвети 6-те нови правила в бодибилдинга

6-те нови правила в бодибилдинга

6-те нови правила в бодибилдинга - изображение

Културистите са известни с използването на екстремни методи, за да постигнат силен мускулен релеф. Има такива, които се считат за класически, но голяма част от тях не са минали през истински научни обосновки и изследвания, така че средностатистическия трениращ не бива сляпо да има вярва, просто защото са работили при културистите от старата школа. Голяма част от тези легенди са били просто генетично надарени и това, че при тях е сработил някой метод, не означава, че той наистина действа, просто с него или без него, нещата са се получавали.

Днес реалностите са по-различни и спокойно можете да забравите за старите митове от залите, заменяйки ги с новите правила за постигане на изумителен релеф.

Повторенията

Старо правило: Зоната за мускулен растеж е от 8 до 12 повторения.

Ново правило: Комбинирайте нещата! Смесете сериите, като започнете с първа ниска (от 3 до 5 повторения), втора средна (6-14 повторения) и приключите с трета висока (15+ повторения), според проучванията на спортните лаборатории, това е най-ефективно за растежа на мускулите.

Мускулните групи

Старо правило: Натоварването на всяка част от тялото много силно по веднаж седмично е достатъчно за получаване на добри резултати.

Ново правило: Тренировките за всяка мускулна група по 3 пъти седмично води до по-голям растеж.

Сериите

Старо правило: Всяка серия трябва да се прави до отказ.

Ново правило: Оставянето на 1 повторение като резерв за повечето серии ще помогне за изграждането на мускулите и ще избегне претренирането.

Кардиото

Старо правило: Правенето на кардио на празен стомах изгаря значително повече мазнини.

Ново правило: Вие изгаряте еднакво количество мазнини, независимо дали сте гладни или не, така че правете кардиото винаги, когато имате възможност, без съображения.

Храненето

Старо правило: За да получите релеф, вие трябва да се храните по малко 6 или повече пъти дневно.

Ново правило: Независимо дали ядете 3 или над 6 пъти, просто се съобразете с достатъчния прием на протеини и калорийния баланс за вашите цели!

Добавките

Старо правило: Заредете се с всякакви добавки за изграждане на мускулна маса и релеф!

Ново правило: Кофеин, бета-аланин и креатин монохидрат са най-доброто нещо, на което можете да заложите за мускулен растеж.

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортСнимкиЛюбопитноХранене при...ЛайфстайлНовиниЗдравни съветиРецептиДиетиНормативни актовеИстория