Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Кардио Видове аеробни упражнения

Видове аеробни упражнения

Видове аеробни упражнения - изображение

Много хора имат погрешното схващане, че танцовите движения, които се преподават в залата са единствените аеробни средства за тренировка. Всъщност, аеробика е много по-широко понятие, което включва тренировки за цялото тяло, като например различни видове сърдечно-съдови и дихателни упражнения. Аеробиката е най-добрата стратегия за бърза загуба на излишни килограми.

Различни видове аеробни упражнения

Включването на аеробиката като част от тренировъчния ви график е може би най-добрия начин за поддържане на добра форма и да бъдете енергични. Интензивността трябва да бъде съобразена със здравния ви статус, като задължително трябва да поддържате дишането си нормално. Леките упражнения, като бързо ходене или степ аеробика са много подходящи за по-възрастните хора, които имат затруднения с бързите движения на упражнения като колоездене, танци и тичане. Независимо от вида аеробна тренировка, това е най-добрата гаранция за оставяне на излишните килограми в миналото.

Ходене

Започнете деня си със сутрешна разходка в продължение поне на 45 минути. Скоро ще забележите, че калориите от тази дейност се горят доста интензивно. При бързото ходене трябва да поддържате постоянна скорост. Първите 10 минути се разхождайте по-бавно и след това рязко преминете към бърз ход. Дишайте правилно и след като изминат 25 минути, отново преминете към бавно ходене. Така отслабвате във всички зони на тялото, а заедно с това се подобрява и ритъма на сърцето ви.

Танци

Всеки знае колко приятни са движенията при танцуването. Но в същото време, танците са и страхотно аеробно упражнение, което всеки обича да прави, особено докато е по-млад. Редовното занимание с танци веднага се отразява положително на фигурата. За да танцувате не е нужно да ходите в зала или в клуб, просто пуснете подходяща музика докато сте в дома си и започвайте.

Тичане

Тичането и джогингът имат огромно влияние върху тялото на човек. Понякога се получава натиск върху ставите особено в глезените и коленете, но с подходящите обувки, тази негативна страна на тичането може да бъде избегната. В началото може да се изморявате бързо, най-вече ако не сте го правили по-рано. Затова започнете с 15 минути, а когато те вече не са ви проблем, увеличете продължителността. Най-доброто време за практикуването на този тип аеробика е рано сутрин, когато въздуха е най-свеж.

Скачане

То помага за разтягането на сухожилията и за стягането на мускулите в областта на корема и краката (най-вече в прасците). Не скачайте на цимент или асфалт, най-добре е да намерите дървен под или трева. Можете да използвате въже за скачане или ниско препятствие. Поради интензивността на движенията се стимулира обилното отделяне на пот, с което се горят много калории и се изхвърлят токсините от тялото.

Други

Отделно от горепосочените движения, има още много други аеробни, които можете да практикувате в дома си и на открито. Ето някой от тях:

  • Плуване

  • Колоездене

  • Спринт

  • Гребане

  • Водна аеробика

  • Каране на ски

  • Планински туризъм

  • Каране на кънки или ролери

Практикуването на някой от тези аеробни тренировки ще ви помогне само за няколко месеца да постигнете впечатляващи резултати. Заедно с тях започнете да се храните балансирано, което ще ви гарантира постигането на мечтаната фигура.

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноСнимкиЗдравни съветиПсихологияАлтернативна медицинаЛайфстайлАнкетиЛеченияТестовеСпециалисти