Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Гладиаторска преса

Гладиаторска преса

Гладиаторска преса - изображение

Трудно е да се каже как точно са измислени имената на голяма част от упражненията. Не така стоят нещата с гладиаторска преса. Още на първото повторение, на вас ще ви се наложи да извикате гладиаторът, който се крие във вас, за да завършите опита си. За да изпълнявате тези преси, застанете в позиция „страничен мост“ (страничен планк) и със свободната си ръка вземете дъмбел или пудовка. „Натоварете“ тежестта върху рамото си, след което вдигнете горния си крак под ъгъл около 45 градуса и го задръжте така през цялото време на серията. Повторенията се правят с вдигане на пудовката / дъмбела вертикално нагоре, като ръката ви трябва да образува права линия с предмишницата на опорната ръка.

Ако усетите, че ви е трудно да пазите баланса в позицията, това е признак за слабост в мускулите ви и/или имате мускулен дисбаланс, на които неща трябва да обърнете внимание. Например, ако почувствате нестабилност в раменния пояс, това означава, че трябва да заложите на по-сериозни тренировка за тази част на тялото, с упражнения лицеви опори, обратно гребане и гребане от седеж.

Серии и повторения

Препоръчително е да правите това упражнение в 3 серии за всяка страна на страничния мост, като повторенията са 8 на всяка ръка.

Бърз съвет

Преди да започнете да правите гладиаторските преси, издърпайте раменете си назад, така ще ги предпазите и ще създадете допълнително напрежение, което ще осигури по-стабилна основа и по-голяма сила при изпълнението на упражнението.

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортСнимкиЗдравни съветиЛайфстайлЛюбопитноАнкетиДиетиПсихологияАлтернативна медицинаЛеченияТестовеСпециалистиСпорт и туризъмХранене при...НовиниОрганизацииПроизводители