Начало Спорт Влез във форма Тренировъчни съвети Детските площадки – най-добрият приятел на трениращия родител

Детските площадки – най-добрият приятел на трениращия родител

Детските площадки – най-добрият приятел на трениращия родител - изображение

Когато обичаш тренировките, но вече си родител и имаш малко по-различни приоритети, а именно семейството и децата, това може да се превърне в проблем, поради липса на време за това хоби. Е, не е задължително да лишавате близките си от присъствието ви, а също така и да се отделяте от тренировките. Ще ви предложа един супер вариант за съчетаване на нещата, а именно тренировка на детската площадка. В България това не е много популярно, дори ще има хора, които ви гледат странно, но просто ги пренебрегвайте! В нормалните страни това е доста често срещана практика и много често могат да се видят майки или бащи, които дори правят групови тренировки, докато децата им тичат между люлките и пързалките.

След промяна на перспективата, всичко започва да изглежда привлекателно

Детските площадки са чудесно място за трениране, само ги погледнете и ще откриете, че имате вариант за изпълнение на стотици упражнения! Пейките са идеални за кофички за трицепс, степ ъп, алпинист или лицеви опори с възходящ и низходящ наклон на тялото (за горна и долна част на гърдите)... Люлките и пързалките имат удобни високи лостове за различните варианти на набиранията... Отново на люлките можете да изпълнявате гребане, джакнайф, бърпи и спускане с ролер, разбира се, вместо ролер ще използвате седалката на люлката. С всяко връщане на детската площадка ще откривате нов „фитнес уред“. Всичко това го казвам от личен опит, и знаете ли, моето малко момиченце често спира да се пързаля и идва да ме гледа и да опитва упражненията... Това е един добър пример, който се опитвам да й предам. Със сигурност и вашите деца ще се заразят от вашия ентусиазъм. И виждате, че това е време, което ще прекарате заедно със вашите любими мъници, без да се лишавате от вашата тренировка.

Лесен достъп и ефективност

Всички родители имат безплатен достъп до игралните площадки, което е в ярък контраст с членството и картите за фитнес залите, а и имате достатъчно „оборудване“ за една пълна тренировка за цялото тяло. А ако не искате да изпускате детето си от поглед, какво ще кажете за изпълнение на клек всеки път, когато бутате люлката, за да я залюлеете.

Оформете вашите „игрални“ мускули

Не забравяйте, че вие сте просто малко по-големи деца! А какво са игрите, ако не начин да се учим, свързваме с останалите хора и растем. След като знаете това, то игралната площадка може да бъде полезна и за възрастните. Не е задължително да имате структурирана тренировъчна програма, балансирането на греда или плътното въже във въжените паркове са чудесно средство за натоварване на малките балансиращи мускули. Не мислете за серии и повторения, просто се насладете на предизвикателството, което предлага това забавление!

Не усложнявайте нещата

Помислете за основните човешки движения като бутане, дърпане, клякане, завъртане, увисване, ходене, пълзене и т.н. и работете в рамките на вашите възможности! Ето и една примерна тренировка, с която можете да започнете това забавление, докато прекарвате време с децата си.

Автор: Костадин Йочев

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортНовиниСпорт и туризъмЗдравни съветиЛюбопитноЛайфстайлСнимкиРецептиПсихологияСоциални грижиХранене при...ДиетиАнкетиОрганизацииОбразованиеВидеоПроизводители