Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Земен флайс с щанги

Земен флайс с щанги

Земен флайс с щанги - изображение

Търсите ново движение за оформяне на гърдите си? Опитайте земния флайс щанги, за да инжектирате нов живот във вашите тренировки за тази мускулна група. Това упражнение ще ускори уплътняването, получаването на по-голям обем и релеф на гърдите, така че е силно препоръчително да го включите в тренировъчната си програма.

Земен флайс с щанги – начин на изпълнение

  1. Поставете на пода две еднакво натоварени щанги, успоредно една на друга. Уверете се, че те лесно могат да се търкалят по пода.

  2. Застанете между щангите, поставете ръцете си върху средата на лостовете и застанете в позиция за лицеви опори (тялото ви трябва да е изправено).

  3. Изпънете ръцете си, като лактите трябва да се държат близо до ребрата ви. Това е началната ви позиция.

  4. Леко свийте лактите си и бавно и контролирано плъзнете щангите далеч от централната линия на тялото си, чрез странично търкаляне.

  5. Бавно спуснете тялото си към пода, като се стремите да избутате щангите възможно най-далече една от друга.

  6. Спрете за миг, след което започнете да се връщате в начална позиция, чрез издърпване на щангите към себе си и повдигане на тялото. Когато щангите се съберат, издишайте и започнете следващото повторение.

Съвети за изпълнението

  1. Контролирайте тялото си през цялото време. Всяко прибързано или грешно движение в двете фази на упражнението може да доведе до разтягане на гръдните мускули или сухожилия. Ето защо трябва да ръководите търкалянето на щангите да не оставяте те да се движат безконтролно.

  2. Вие ще усетите страхотното разтягане на големия гръден мускул при раздалечаването на щангите, а това е огромен стимул за растежа му. Във фазата на събиране на ръцете, стягането на гърдите достига до връхната си точка, затова е важно двете щанги да се движат симетрично и да не се позволява изоставането на едната или на другата.

  3. Ако установите, че получавате болки в китките при изпълнението на упражнението, тогава използвайте EZ-щанги, вместо такива с прав лост.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноЗдравни съветиЛеченияНовиниАлтернативна медицинаЛайфстайлХранене при...Медицински изследванияОрганизацииРецептиПсихологияСнимкиБотаникаАнкетиТестовеСпециалисти