Начало Спорт Влез във форма Тренировъчни съвети Как да използвате фоумролера в борбата срещу целулита

Как да използвате фоумролера в борбата срещу целулита

Как да използвате фоумролера в борбата срещу целулита - изображение

Докато СПА и медицинските центрове предлагат скъпи процедури и лечение на целулита, които не винаги са толкова ефективни, то ние днес ще ви предложим едно евтино средство, което може да сложи „в малкия си джоб“ всички или поне повечето от тях, що се отнася до ефективност. Този прост метод използва евтиният фоумролер и телесното ви тегло, за да се получи един лек натиск, който да освободи съединителната тъкан в тялото ви и така, за кратко време да се справите с целулита.

От къде се получава целулита

Може би вече знаете, че целулитът не е козметичен проблем, а много от вас със сигурност са се убедили, че дори и най-скъпите кремове нямат очаквания от вас ефект. Съединителната тъкан на тялото е като тънък найлонов слой, който покрива повърхността на всеки мускул. Проблемът е, когато тази тъкан стане суха, неразтеглива и / или отслабне. Появят ли се такива хлътвания, те лесно се запълват с мазнина, а това започва да се вижда на повърхността като добре познатия целулит.

Съществува и възможност, целулита да е причинен също от хомонален дисбаланс, лимфни проблеми или дори по-сериозни медицински състояния, но в огромната част от случаите, вие можете да коригирате проблема с портокаловата кожа.

Фасцията може да бъде отслабена от много неща, включително дехидратация, лоша поза и мускулен тонус, липса на движение, лоша циркулация на течностите в тялото, въздействие на възрастта и други. Добрата новина е, че с фоумролер и няколко прости движения, които се правят в домашни условия, вие можете да преборите причините за отслабване на съединителната тъкан.

Отървете се от целулита по естествен начин

Бъдете хидратирани и яжте предимно храни на растителна основа, за да изхвърлите токсините от тялото си! Тренирайте редовно, така ще увеличите циркулацията на течностите в тялото и ще повишите енергийните си нива, като същевременно ще изграждате колаген. Включете и фоумролера в ежедневието си и ще се радвате на много добри резултати много скоро.

Как фоумролерът помага в борбата с целулита?

Тъй като фоумролерът помага да се разбият тези плътни и блокирани области, които се получават в съединителната тъкан, той стимулира кръвообращението и подобрява лимфния дренаж. Всичко това подпомага да се получи по-добра здравина на фасцията и така се предотвратява навлизането на досадните мазнини и на вдлъбнатините по кожата.

Само по 10-15 минути на ден са достатъчни, за да се справите с целулита и то без много усилия. Ето и няколко невероятни упражнения за целта:

Търкаляне върху фоумролер със задната част на бедрата

Как се изпълнява: Седнете върху подложка с ролер под задната част на бедрата ви! Поставете ръцете си върху подложката зад вас, пръстите на ръцете са насочени назад и гърдите ви са отворени! Натиснете с ръце към пода и повдигнете бедрата си само върху подложката!

Задръжте натиска на ръцете си и чрез ангажиране на коремната мускулатура, започнете да се търкаляте върху ролера напред, докато той достигне до тазобедрените ви кости! След това се върнете обратно, до достигането на ролера до задната част на коленете ви! Повторете движението нагоре-надолу 8-10 пъти!

Търкаляне върху фоумролер с предната част на бедрата

Как се изпълнява: Легнете по корем, с лице към подложката, лактите ви са под раменете, както при пози планк, краката ви са изпънати, а фоумролерът е точна под бедрата ви, над коленете! Стегнете корема си, за да предотвратите спускането на долната част на гърба ви надолу!

Плъзнете се върху ролера с помощта на натиск от предмишниците и леко свийте коленете си, така че ролката да достигне до горната част на бедрата ви, след което се върнете в начална позиция! Повторете 8-10 плъзгания от коленете до горната част на бедрата и обратно!

Фигура четворка

Как се изпълнява: Седнете върху фоумролера и изпънете лявата си ръка зад вас, подпирайки я върху земята! Качете десния си глезен върху коляното на левия крак, за да опишат краката ви цифрата 4!

Леко прехвърлете тежестта на тялото си върху дясната част на седалището ви и започнете да се движите с малка амплитуда напред и назад, свивайки и разпъвайки лявото си коляно, а също така можете да правите и леки кръгови движения, за да увеличите кръвообръщението си и притока на кръв в тази зона. Повторете упражнението и на другата страна!

Над материала работи: Костадин Йочев

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиЛюбопитноЛайфстайлБотаникаХранене при...Здравни проблемиДиетиАлтернативна медицинаСнимкиПсихологияЛеченияАнкетиТестовеСпециалисти