Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Планк с издърпване на ластична лента

Планк с издърпване на ластична лента

Планк с издърпване на ластична лента - изображение

Коремните и раменните мускули са тези, които са най-силно засегнати от планк с издърпване на ластична лента. Самото упражнение е от много високо ниво, то може да бъде използвано и от напреднали бодибилдери и от елитните спортисти.

Ползите от упражнението

Вие ще развиете много по-голяма сила в коремната си област, а в същото време и огромна издръжливост. Ако при изпълнението поддържате бедрата си стабилни, това ще ви помогне да заздравите и мускулите, които отговарят за въртенето на гръбначния стълб.

Начин на изпълнение на китайска почивка с издърпване на ластична лента

  1. Застанете в поза за китайска почивка (планк / пейка), държейки стабилно ластичната лента, която трябва да бъде захваната за стабилна основа.

  2. Издърпайте лентата към гърдите си и задръжте. Поддържайте нивото на бедрата и раменете си. След това отпуснете.

  3. Тренирайте от 30 до 60 секунди на ръка, след което сменете. Направете по 3 серии.

Моите съвети

След като тялото ви свикне с изпълнението на упражнението, започнете да използвате по-дебела лента. Движението може да бъде изпълнявано и на долен скрипец, с който можете да нагласяте натоварването. Дръжте тялото си изправено, без да нарушавате правилната форма.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноЗдравни съветиАнкетиПсихологияСнимкиЛайфстайлАлтернативна медицинаЛеченияТестовеСпециалистиСпорт и туризъмХранене при...ОрганизацииНовиниПроизводители