Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Клекове с диск пред тялото

Клекове с диск пред тялото

Клекове с диск пред тялото - изображение

Безкрайното правене на коремни преси не е единственият (или най-добрият) начин за извайване на здрава като стомана коремна стена. Комбинираните упражнения, към които се включва и клякането с диск пред тялото, помагат за изграждането на силна зона на талията и много по-мускулести крака.

Ползата

Клековете с диск пред тялото изглежда като упражнение за долната част на тялото, но всъщност основната му цел е да постигнете здрава средна част на тялото. Движението ви помага да развиете здравината на корема, с което ще подобрите стабилността, производителността и силата.

Как се изпълнява?

  1. С разтворени крака на широчината на раменете, задръжте диск от щанга пред тялото си на височината на раменете, като ръцете са изпънати.

  2. Без да променяте позицията на ръцете, клекнете възможно най-ниско, задръжте за 4 секунди.

  3. Върнете се в изходно положение. Тялото ви трябва да се движи единствено във вертикална равнина, но не и напред или назад.

  4. Като цел си поставете 1-2 серии с по 10-12 бавни повторения и 60 секунди почивка между сериите.

 

 

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиСпорт и туризъмЛюбопитноСнимкиЛайфстайлАнкетиХранене при...ВидеоОрганизацииНовиниОбразованиеПроизводители