Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми За мускулна маса Масивни ръце само с 3 упражнения

Масивни ръце само с 3 упражнения

Масивни ръце само с 3 упражнения - изображение

Бих се обзаложил, че 90% от започващите да тренират във фитнес залата момчета искат да имат по-големи ръце. Наистина, това наистина прави впечатление и едва ли има по-любима тренировка, от тази за бицепсите, трицепсите и предмишниците. Затова днес ще ви покажа една доказана тренировка, която се състои от само 3 упражнения и ви гарантирам, че тя ще се превърне в една от предпочитаните от вас, благодарение на нейната ефективност.

Бицепси: Бицепс сгъване с дъмбели

Това е едно от най-известните упражнения за ръце, за което си има и причина. То е сред най-добрите движения за изграждане на бицепсите. Можете да го изпълнявате от стоеж или от седеж, както и като концентрирано сгъване, с лакът подпрян от вътрешната страна на бедрото ви. Дъмбелът се хваща с подхват и самото движение трябва да дойде единствено от лакътната става, без да се получава люлеене на тялото и без да се използва инерция за самото вдигане. Съсредоточете се върху работата на бицепсите, като изпълните 3 серии по 8-12 повторения!

Трицепси: Вдигане на щанга с тесен хват от лежанка

Може би не осъзнавате, че трицепсите съставляват 2/3 от горната част на ръцете и именно тяхното развиване е ключ към получаването на по-големи ръце.

Нито едно друго упражнение не може да изгради така трицепсите, като вдигането на щанга от лег с тесен хват. Тук китките ви трябва да бъдат точно под раменете и лактите възможно най-близо до тялото. Тежестта не трябва да бъде много голяма, за да сте сигурни, че не включване раменете и гърдите си за повдигането на щангата, вместо трицепсите. Изпълнете 3 серии по 8-12 повторения!

Предмишници: Сгъване на китките

Упражнението силно наподобява бицепс сгъванията, с разликата, че свивате само китките. Ключът към ефективността на това упражнение е, че сгъването трябва да се прави бавно и тежестта да се контролира през цялото време. Повторенията са по 10-15, в 3 серии.

Тези 3 упражнения ще ви помогнат да развиете доста масивни ръце, те са доказано оръжие, така че не ги пренебрегвайте!

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиМедицински изследванияЛюбопитноНовиниСнимкиДиети