Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Наклони настрани с дъмбел в ръка за коремни мускули

Наклони настрани с дъмбел в ръка за коремни мускули

Наклони настрани с дъмбел в ръка за коремни мускули - изображение

Наклоните на тялото настрани с дъмбел в ръка е едно от най-добрите упражнения за косите мускули на корема. Изпълнява се от изправено положение и правилното движение е само настрани, а не напред или назад, в пълната му амплитуда, за да има максимален ефект.

Хващайте дъмбела с обикновен неутрален захват, като другите видове не се препоръчват, тъй като не водят до подобряване на ефекта, а по-скоро носят неудобство на изпълняващият. Когато тренирате за лявата част на корема, дъмбела се хваща с лявата ръка, а за дясната част – съответно с дясната ръка. Старайте се гърбът ви да бъде максимално изправен, а наклоните да са в една равнина. Това упражнение може да бъде изпълнявано освен с дъмбели и на долен скрипец.

Наклоните с дъмбел се включват във дните ви, когато тренирате корема, като повторенията са 20 на серия. Правете по две или три серии за всяка от двете страни на косите мускули с по-големи килограми.

 

 

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноЗдравни съветиСнимкиВидеоЛайфстайлЛеченияДиетиПсихологияАлт. медицинаАнкетиТестовеСпециалистиХранене при...НовиниИнтервютаФизиологияИзследванияНормативни актовеИсторияКлинични пътекиОрганизацииБотаника