Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми За мускулна маса Програма за уличен фитнес №1

Програма за уличен фитнес №1

Програма за уличен фитнес №1 - изображение

Уличният фитнес е част от културата на голям процент от трениращите, като благодарение на изграждането на все повече площадки за практикуването му, популярността му нараства. Ще ви покажем една много стойностна програма, която можете да използвате 1:1 или да я промените според вашите желания и разбирания. В нея сме включили 7 упражнения, които се правят в 4 последователни кръга (упражненията се правят едно след друго, като след приключването на последното се почива 3 минути. Между всяко упражнение почивката е по 30 секунди. Тази програма може да бъде трудна за изпълнение от начинаещите, тя по-скоро е подходяща за средно напреднали бодибилдери. Може да я правите по 2 пъти седмично.

Снимка Упражнение Серии Повторения Почивка
kofichki-na-prav-lost Кофички на прав лост 4 10 30 секунди
kofichki-sas-sabrani-race

Лицеви опори със 

събрани ръце

4 20 30 секунди
kofichki Кофички на успоредка 4 15 30 секунди
locevi-opori-ot-osnova

Лицеви опори с крака

върху опора

4 15 30 секунди
koreyski-kofichki

Кофички на прав лост 

зад гърба (корейски 

кофички)

4 10 30 секунди
vazhodqshti-licevi-opori

Лицеви опори с ръце

върху опора

4 35 30 секунди
zadurjane-ot-licevi-opori

Задържане в средно положение

в поза за лицеви опори

4 35 секунди

3 минути,

след които

се започва 

повторение

на серията

Още по темата:

3.5, 4 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлНовиниСоциални грижиСнимкиЛюбопитноИсторияНормативни актовеСпорт и туризъмЗдравни съветиХранене при...АнкетиОрганизацииОбразованиеВидеоПроизводители