Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Свенд преси

Свенд преси

Свенд преси - изображение

Свенд пресите са едно бих казал уникално упражнение, насочено към предната част на раменете и към гърдите. Движенията при него са особени с това, че увеличават времето, в което мускулите се поставят под напрежение, от където идва и техния растеж. Упражнението се изпълнява в 3 серии по 10-15 бавни повторения, след като сте загрели добре предварително. Можете да го включите в своята програма като завършващо тренировката ви за гърди или като първо в програмата ви за рамене.

Начално позиция: Застанете в изправена позиция, задържайки диск от щанга чрез притискане между дланите на двете ви ръце! Вдигнете диска на нивото на гърдите, повдигайки лактите си странично така, че предмишниците ви да застанат успоредно на пода, докато пръстите на ръцете ви сочат напред!

Движението: Изпънете ръцете си право напред, притискайки силно диска, за да не го изпуснете! След това бавно върнете в начална позиция! Ключовите моменти тук са контрола на движението и бавното изпълнение, както на изпъването на ръцете, така и на връщането им обратно.

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноЗдравни съветиСнимкиАлтернативна медицинаЛайфстайлПсихологияАнкетиЛеченияТестовеСпециалисти