Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Странични напади

Странични напади

Странични напади - изображение

При практикуването на повечето спортове, много често се налага да се правят ускорения, внезапно спиране, бърза смяна на посоките. Когато коленете са подложени на прекалено много стрес, тогава се получават доста тежки контузии, най-вече при резките движения с голяма скорост.

Използването на странични напади е едно от най-добрите решения за заздравяване на адукторите на коленете, което от своя страна подобрява ъгловата скорост, баланса, стабилността и здравината на колянната става. Също така се повишава силата на седалищните мускули, на бедрата, на прасците и тибиалисите.

Как се изпълняват странични напади

  1. С щанга върху раменете застанете с леко разтворени крака, пристъпете на около метър встрани и приклекнете върху опорния ви крак. Поддържайте гърба си изправен през цялото време.

  2. Върнете се в горна позиция, след това направете същото движение с опора в другия крак. Това е едно повторение.

  3. Изпълнете 4 серии по 6-8 повторения.

Съвет: След като изпълните страничните напади, направете стечинг на краката, за да разпуснете мускулите си.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиАлт. медицинаЛюбопитноДиетиСнимкиНовиниИзследванияПсихологияЛайфстайлАнкетиЛеченияВидеоТестовеСпециалистиЗаболявания (МКБ)Производители