Начало Спорт Влез във форма Тренировъчни съвети Трите най-големи мита за хранителните добавки

Трите най-големи мита за хранителните добавки

Трите най-големи мита за хранителните добавки - изображение

Хранителните добавки са част от света на трениращите хора, които искат да постигнат по-добри резултати от своя труд. Те улесняват тренировъчната програма и хранителния режим, но въпреки многото ползи за изграждането на мускулите и по-лесното изчистване на мастните натрупвания, има много митове относно тяхното използване. Вижте истината за някои от най-разпространените митове, витаещи около спортните суплементи!

Мит №1: Предтренировъчните продукти не са по-ефикасни от чаша кафе

Въпреки, че кафето може да ви осигури тонизираща доза кофеин, а той доказано има много ергогенни ползи, когато става въпрос за тренировките, включително повишаване на енергията, фокус и намаляване на умората, предтренировъчните продукти могат да осигурят допълнителни компоненти, които да подобрят представянето по време на тренировката, хранителни вещества за стимулиране изграждането на мускули, подобряване на силата и оптимизиране на енергийните нива.

Най-добрата част от предтренировъчните продукти е, че не трябва да се купуват няколко добавки с по една съставка, тъй като повечето от тях са комбинация от съставки. Изберете суплементи, които не използват патентовани смеси, а съдържат изследвани съставки, като например бета-аланин и батаин за засилена издръжливост и намаляване на млечната киселина в мускулите, креатин за увеличаване на силата и мускулната маса, ВСАА за предпазване на мускулите от разпад и задържане на азота в тях и цитрулин за напомпване на мускулите!

Мит №2: Не е необходимо да вземате протеин на прах, ако се храните правилно

Истината е, че яйцата, пилешките гърди, пържолите и киселото мляко са големи източници на протеин и в действителност са едни от най-добрите хранителни продукти за трениращите. Те също са източник на всички необходими и незаменими аминокиселини, които изграждат и поддържат чистата мускулната маса. Суроватъчният протеин и казеинът се получават от млечния протеин, и в малък обем те имат много по-висока биологична стойност от много от храните, включително и от шампионите като пилешко месо и яйца, тъй като се абсорбират напълно и се използват на 100% от организма. Ако се опитвате да натрупате мускулна маса или се стремите да запазите сегашната си при усилените тренировки за отслабване, приемайте по най-малко 0,5-1 грам на килограм телесно тегло на ден, като дозата трябва да се разпредели в петте или шестте хранения за деня. Този грамаж включва не само протеина на прах, но и протеините, които се приемат с храната.

Просто концентрираната форма е по-удобна за употреба, тъй като бързото ежедневие не винаги позволява да се храните толкова често, а с чаша вода и доза протеин на прах можете да заместите цяло хранене. Използвайте бързо смилаемият суроватъчен протеин през целия ден, а бавно усвояемият казеин – вечер преди лягане!

Мит №3: Креатинът може да ви направи големи и обемисти

Това не е вярно. Креатинът е силно проучена добавка, може би една от най-изследваните през последните над 30 години. Може да спомогне за увеличаване на силата, производителността на мускулите и за получаването на чиста мускулна маса, но не до такава степен, че да ви направи огромни. Креатинът работи чрез увеличаване на наличността на енергия за работещите мускули, което означава, че можете да тренирате по-дълго и с по-големи тежести. Той не работи на хормонално ниво и не повишава нивата на тестостерон, така че можете да сте сигурни, че той просто добавя чиста мускулна маса, без много голям обем. Жените имат по-високи запаси на креатин, в сравнение с мъжете, което означава, че те трябва да взимат по-ниски дози. Използвайте 3 до 5 грама креатин дневно, разделен на 2 приема, сутрин и преди тренировка, за около 8 седмици, за да получите оптимален резултат!

Още по темата:

5.0, 3 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноХранене при...Социални грижиХрани и ястияЗдравни съветиБотаникаМедицински изследванияЛеченияАлтернативна медицинаЛайфстайлСъставкиНовиниРецептиСнимкиДиети