Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Кардио 4 ефективни упражнения с обръч

4 ефективни упражнения с обръч

4 ефективни упражнения с обръч - изображение

Хавайският обръч хула-хоп е универсален стимулатор на всички мускулни групи. Той развива координацията и подпомага изгарянето на калории. Достатъчно е да го включвате във вашата тренировъчна програма за 15 минути всеки ден и резултатите няма да закъснеят. Предлагаме ви няколко упражнения с хула-хоп, които биха ви били в огромна полза:

  1. Най-често срещаното и познато движение – разтворете краката на широчината на раменете, завъртете обръча и поддържайте движението му с леко поклащане на бедрата наляво-надясно. 

  2. Опитайте се да правите бавни движения напред-назад, поддържайки въртенето на обръча.

  3. Изправете се и леко присвийте коленете си. Наведете се напред поддържайки гърба си изправен и започнете да въртите обръча, който трябва да се движи по възможност перпендикулярно на пода.

  4. Застанете в изправено положение със събрани крака. Хванете обръча с една ръка и я изправете напред. Завъртете го около китката си, след което продължавайки въртенето вдигнете ръката си.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиЛюбопитноАлт. медицинаЛайфстайлСнимкиПсихологияАнкетиЛеченияВидеоТестовеСпециалисти